به گزارش پایگاه خبری باشگاه، تیم فوتسال گیتی پسند در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال عصر امروز در سالن پیروزی اصفهان به مصاف تیم سن ایچ ساوه رفت و در پایان با نتیجه 3 بر 1 حریف خود را شکست داد. 

در نیمه اول دیدار هر دو تیم نمایش پایاپای انجام دادند و از شروع مسابقه نزدیک و سخت بودن این جدال نمایان بود. با گذشت 12 دقیقه از این نیمه شاهد جدالی سخت بودیم و موقعیت‌های نصف و نیمه برای تیم‌ها بودیم اما در فاصله 8 دقیقه مانده به پایان نیمه اول محمدحسین درخشانی با هوشیاری از توپی که در حال به خارج رفتن از زمین بود برای گیتی‌پسند گل ساخت و این تیم را یک بر صفر از حریف پیش انداخت.

دو دقیقه بعد و درحالی که سن‌ایج برای زدن گل تساوی تلاش می‌کرد، بر روی یک توپ گیری در زمین سن‌ایچ، علی‌اصغر حسن‌زاده پاسی را مقابل دروازه برای یار خودی ساخته و پرداخته کرد که ضربه او به بالای دروازه رفت.

در ادامه در حرکتی مشابه باز هم یاران گیتی‌پسند توپ را مقابل دروازه به آسمان زدند و بنفش‌پوشان سن‌ایچ نیز حملات زهرداری انجام دادند اما با سد محکم سپهر محمدی مواجه شدند و یک صحنه هم شوت بازیکن این تیم به تیر دروازه اصابت کرد و تیر افقی مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی شد و در ادامه، 3 دقیقه باقی مانده تا پایان نیمه نیز جذاب و نزدیک اما بدون این که گلی رد و بدل شود سپری شد و سفیدپوشان اصفهانی با همان تک گل پیروز به رختکن رفتند.

نیمه دوم را سن‌ایچ با قدرت بیشتر و حملات پردامنه برای جبران گلی که عقب بود آغاز کرد و با گذشت حدود 5 دقیقه از این نیمه آن‌ها پشت محوطه گیتی‌پسند صاحب یک ضربه آزاد شدند و ضربه پرقدرت بازیکن سن ایچ به سینه سپهر محمدی خورد و برگشت.

در ادامه در حالی که یاران گیتی‌پسند توپ و میدان را در اختیار داشته و به دنبال گل دوم بودند ، در یک غافلگیری شاگردان حسین صبوری گل تساوی را وارد دروازه سپهر محمدی کردند.

پس از به ثمر رسیدن گل تساوی سفیدپوشان گیتی‌پسند فشار را روی دروازه سن‌ایچ بیشتر کردند و اما مقاومت دروازه‌بان حریف آن‌ها را ناکام باز می‌گرداند و در یک ضد حمله بنفش‌پوشان سن‌ایچ ساوه شوتی روانه دروازه گیتی‌پسند کردند که خیلی نزدیک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 10 نیمه دوم مثلثی بین بازیکنان گیتی‌پسند مقابل دروازه حریف شکل گرفت و اما شوت محکم محمدحسین درخشانی با برخورد به بازیکن حریف و پس از اصابت به تیر افقی به کرنر رفت و در نهایت نیز این کرنر هم برای آن‌ها بی ثمر بود.در فاصله 9 دقیقه و 30 ثانیه تا پایان دیدار بالاخره حملات و کار تیمی شاگردان محمد کشاورز به بار نشست و گل دوم را مهدی کریمی وارد دروازه سن‌ایچ کرد.

با گذشت 17 دقیقه از نیمه دوم همچنان گیتی‌پسند و سن‌ایچ هر دو با بازی درگیرانه در تلاش برای کسب نتیجه مدنظر بودند و حسین صبوری پس از درخواست وقت استراحت، تیمش را با سیستم 5 نفره به زمین فرستاد و بر روی یک غفلت آن‌ها محمد شجری از زمین خودشان دروازه سن‌ایچ را برای بار سوم باز کرد تا اختلاف به دو گل برسد و محمد کشاورز خیالش بابت پیروزی در این دیدار کمی راحت‌تر شود.

به فاصله یک دقیقه به پایان دیدار علیرضا عسگری با یک فرار از کنار خط می‌رفت تا به دروازه سن‌ایچ برسد، اما خطای بازیکن حریف که یک کارت زرد هم برایش در پی داشت او را متوقف کرد و در ادامه هم اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد تا سفیدپوشان اصفهانی پیروز این دیدار سخت و نزدیک و جذاب باشند

منبع :تسنیم