کیوان صادقی پس از پیروزی تیمش مقابل تیم هندبال نفت و گاز گچساران در رقابت‌های لیگ برتر آقایان کشور، اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود، هر دو تیم بسیار جوان بودند و بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: گچساران از خیلی از تیم‌های لیگ امتیاز گرفته و از طرفی وقفه به وجود آمده در بین لیگ باعث شد که ما از کوران مسابقات خارج شویم.

سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند، تصریح کرد: ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم، ما باید قدر موقعیت‌ها را بدانیم تا بتوانیم راحت‌تر بازی کنیم.

وی ادامه داد: روند فعلی تیم در نحوه امتیازگیری درست نیست، برخی از تیم‌ها زمانی که پیشی می‌گیرند،دیگر به شما اجازه نمی‌دهند که نتیجه را جبران کنید.

صادقی با اشاره به جوانی بازیکنانش،گفت: بازیکنانم کم تجربه هستند و برخی اوقات اشتباهاتی دارند که امیدوارم بتوانیم این مشکل را حل کنیم، ما هفته آینده مقابل مس کرمان بازی می‌کنیم و بعد از آن لیگ به مدت 2 ماه تعطیل می‌شود و باید در این فرصت نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم.

وی در انتقاد به تعطیلی مداوم لیگ گفت: این اتفاق هر دو سال یک بار به خاطر مسابقات آسیایی و گرفتن سهمیه برای فدراسیون رخ می‌دهد و چاره‌ای نیست. با این حال ما بخشی از زمان را نیز بی‌حاصل از دست می‌دهیم و باید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند یادآور شد: یک بازیکن هندبال باید حداقل 10 ماه از سال را فعالیت داشته باشد تا تیم ملی خوبی داشته باشیم. تلاش همه باشگاه‌ها و بازیکنان برای ساختن تیم ملی قدرتمند است با این حال باید برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهیم تا تیم ملی قدرتمندی در رده‌های مختلف داشته باشیم.

وی با اشاره به مصدومیت چند تن از با یکنان اصلی تیمش، گفت: طاهری هفته دوم از ناحیه مچ پا مصدوم شد که پس از بهبودی به اردوی تیم ملی اضافه شد و متاسفانه آنجا انگشت پایش شکست و ما هم فعلا به او استراحت داده‌ایم تا هفته آینده آماده بازی شود.

صادقی با اشاره به تغییرات ترکیب تیمش در بازی امروز متذکر شد: در طول مسابقات برخی از مسائل را تمرین کرده و برخی از مسائل دیگر را به بازیکن گوشزد می‌کنیم. وقتی بازیکن در چارچوب لازم قرار نمی‌گیرد، باید روی نیمکت بنشیند.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه اول برادران طاهری خوب کار نکردند که البته ناشی از سن پایین و جوانی آنها است، با این حال باید قدر فرصت‌ها را بدانند.