محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره بازی روز یکشنبه برابر کراپ الوند قزوین در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: روز یکشنبه بازی بسیار سختی برابر کراپ خواهیم داشت. کراپ یکی از قوی‌ترین تیم‌های حال حاضر لیگ است. امیدوارم با یک بازی خوب و تماشاگر پسند بتوانیم نتیجه دلخواه خودمان را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره اینکه آیا در بازی با کراپ مصدوم یا محروم خواهید داشت: خوشبختانه برای این بازی محرومی نداریم، اما یکی ۲ نفر از بازیکنانمان مصدومیت جزئی دارند و امیدوارم برای بازی روز یکشنبه با کراپ مشکلی نداشته باشند. سعید احمد عباسی و فرهاد توکلی بعد از اینکه از تیم ملی برگشتند کمی آسیب دیدگی داشتند که خدا را شکر با تلاش‌هایی که پزشکان تیم انجام دادند شرایطشان بهتر شده و در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند.

کشاورز درباره وضعیت گیتی پسند در جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر بیان داشت: رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تازه شروع شده است و صحبت راجع به اینکه کدام تیم می‌تواند قهرمان شود کمی زود است. به نظر من از هفته‌های آینده تیم‌های مدعی کم کم خود را از سایر تیم‌های جدا می‌کنند و رفته رفته بازی‌ها شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. به طور کلی من از شرایط تیم بسیار راضی هستم و امیدوارم بتوانیم روند خوب تیممان را هم چنان حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره حواشی‌های زیادی که در مسابقات لیگ برتر وجود دارد نیز گفت: به نظر من نمی‌توان تمام حواشی را گردن داوران انداخت. همه باید دست به دست هم بدهیم تا چنین مشکلاتی برای لیگ برتر فوتسال به وجود نیاید. در هر صورت بخشی از حواشی لیگ به نیمکت تیم‌ها بر می‌گردد، بخش دیگر آن به داوران و بخش سوم هم به بازیکنان مربوط می‌شود. به هر حال من فکر می‌کنم قاطعیت داوران می‌تواند به از بین بردن حواشی کمک بسیار زیادی کند. لیگ برتر فوتسال ایران جز ۵ لیگ اول دنیا است و ما باید طوری رفتار کنیم که در بازی‌های بین المللی ضرر نکنیم

کشاورز درباره آخرین وضعیت میثم برمشوری بازیکن گیتی پسند بیان کرد: برمشوری از تیم جدا نشده است و به خاطر یک سری مشکلات جزئی که با مدیریت پیدا کرده است، فعلا در تمرینات حضور ندارد. امیدوارم مشکل او هر چه زودتر برطرف شده و بتوانیم از وجود او در تمرینات استفاده کنیم.