محمد کشاورز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال با بیان مطلب فوق گفت: از روز شنبه به تهران آمده‌ایم تا چند بازی تدارکاتی را انجام دهیم بلکه از شرایط بدنسازی مجدد خارج شویم و انجام بازی‌های دوستانه منجر به آماده‌سازی نفرات و بازگشت بازیکنان به شرایط مسابقه شود.

او افزود: چند بازی خوب را با کراپ الوند و قند کاترین آمل در ابتدا در دستور کار قرار دادیم و در نهایت انشاالله روز سه‌شنبه با اتمام بازی‌های تدارکاتی به اصفهان بازخواهیم گشت و چند بازیکن امید ما نیز به مسابقات پایه در قم خواهند رفت ولی ما ادامه تمرینات را در خانه از سر خواهیم گرفت.

سرمربی گیتی‌پسند که چند ملی پوشش را در اختیار ندارد در خصوص بازی اول با کراپ الوند نیز تصریح کرد: بازی خوبی با آنها در سالن غدیر تهران برگزار کردیم که ۷ بر ۶ بردیم. پر گل شدن بازی هم خارج نشدن دو تیم از شرایط تحمیلی بدنسازی در تعطیلات لیگ بود. اعتقاد دارم که رفته رفته به شرایط ایده‌آلی که مدنظر دارم نزدیک می‌شویم تا انشاالله با شروع رقابت‌ها همان تیم مدعی باشیم.

کشاورز در خاتمه تاکید کرد: امروز دوشنبه هم در ساعت۱۷ به مصاف قند کاترین در سالن پادگان جی خواهیم رفت تا طبق برنامه کار آماده‌سازی تیم را جلو ببریم. از اردوی تهران رضایت کامل دارم و انشاالله بتوانیم از فواید آن بهره لازم را ببریم.