تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و ایفاسرام اردکان در سالن مخابرات اصفهان در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر باشگاه‌های کشور برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که در پایان گیتی پسند با نتیجه دور از انتظار 3 بر 0 از حریف خود شکست خورد. 

ست‌ها:

ست اول: گیتی‌پسند ۲۰ - ایفاسرام اردکان ۲۵؛ مدت‌زمان ۲۸ دقیقه
ست دوم: گیتی‌پسند ۲۲ - ایفاسرام اردکان ۲۵؛ مدت‌زمان ۳۰ دقیقه
ست سوم: گیتی‌پسند 22 - ایفاسرام اردکان ۲۵؛ مدت‌زمان ۳۲ دقیقه

سالن: مخابرات اصفهان (با حضور نزدیک به ۲۰۰ تماشاگر)

داوران: احمد سرمست (داور اول)، محمدرضا درفش‌کاویان (داور دوم)، محمدحسین شفقی (ناظر فنی) و مجید محسنی شوشتری (ناظر داوری)

اسامی بازیکنان گیتی‌پسند:

محمد بربست، شادمهر کمایی، مصطفی رئیسیان، مصطفی نجفی، محمد باقری، امیرحسین ساداتی، رمضان صحبتی، مهران توانا، امیر کرمی، مرصاد آقاجانی، مجید ریگی، محمد مشیدی، سهند اله‌وردیان و حسین ولایی.

سرمربی: سعید عقیلی

اسامی بازیکنان ایفاسرام اردکان:

جواد کریمی، امیر افشار، پوریا یلی، علیرضا جلالی، علی مباشری، اسماعیل مسافر، امیرحسن فرهادی، علی حق‌پرست، علی‌اصغر مجرد، رضا عابدینی، علی‌اصغر رزم‌فر، مصطفی عباسلو، رضا اصلانی، سجاد جلوداریان و محمدحسین ثریا.

سرمربی: علیرضا طلوع‌کیان

ست اول:

در ست نخست با وجود حضور تعداد زیادی تماشاگر، ایفاسرام کار را بهتر آغاز کرد و تا امتیاز دهم نیز با دو اختلاف از گیتی‌پسند پیش بود؛ اما در ادامه، فشار تماشاگران شرایط را به سود میزبان کرد و شاگردان سعید عقیلی ۱۴ بر ۱۲ از میهمان خود پیش افتادند. در ادامه، گیتی‌پسندی‌ها چهار امتیاز از ایفاسرام عقب افتادند و سعید عقیلی با درخواست وقت استراحت روی امتیاز ۱۵ بر ۱۹ سعی داشت نتیجه را برگرداند، اما نتیجه با همان اختلاف پیش رفت و ۲۲ بر ۱۷ کار به سود شاگردان طلوع‌کیان ادامه یافت. گیتی‌پسندی‌ها با وجود تلاش‌های فراوان نتوانستند حریف تیم کم‌اشتباه ایفاسرام شوند و ست نخست با برتری ۲۵ بر ۲۰ به سود ایفاسرام به پایان رسید.

ست دوم:

نخستین امتیاز ست دوم را گیتی‌پسند گرفت و در ادامه، امتیاز دوم به ایفاسرام رسید. دو تیم متعادل و نزدیک به هم پیش رفتند و تا امتیاز ششم همه‌چیز برابر بود. هم گیتی‌پسندی‌ها و هم اردکانی‌ها در بیشتر امتیازات یک رالی را به‌نمایش می‌گذاشتند و تا امتیاز ۱۱ برابر بودند؛ با وجود این روی دفاع و اشتباه بازیکنان گیتی‌پسند باز هم ایفاسرام دو امتیاز پیشی گرفت و دوباره با فشار میزبان اختلاف کم شد. گیتی‌پسند به قدری فشار آورد و در شرایطی که از حمایت تماشاگران خود نیز بهره می‌برد، توانست بازی را در امتیاز ۱۷ برابر کند و همین باعث شد طلوع‌کیان وقت استراحت برای تیمش درخواست کند. درنهایت باز هم ایفاسرام طی نیم‌ساعت توانست ۲۵ بر ۲۲ میزبان خود را مغلوب کند و برنده ست دوم شود.

ست سوم:

ست سوم برای ایفاسرام آغاز شد و شاگردان طلوع‌کیان با هدف پیروزی قاطعانه پا به میدان گذاشتند و گیتی‌پسندی‌ها نیز مایل نبودند به‌راحتی متحمل شکست خانگی شوند. بازی درگیرانه پیش رفت و اعتراضاتی از جانب بازیکنان و مربیان دو تیم به‌وجود می‌آمد. با وجود اینکه گیتی‌پسند در دقایقی دو امتیاز از ایفاسرام پیش افتاد، اما سردرگمی و تمرکز نداشتن بازیکنان میزبان باعث شد شاگردان طلوع‌کیان دوباره بازی را از آن خود کنند و در اواسط بازی نتیجه ۱۵ بر ۱۰ به سود اردکانی‌ها شد. ست سوم کاملا از دست گیتی‌پسند رها شد و برخلاف ست‌های قبلی، ایفاسرام با کمترین دردسر و بیشترین اختلاف امتیاز در آستانه پیروزی قرار گرفت. البته شاگردان عقیلی در ادامه با تلاش فراوان خودشان را دوباره به ایفاسرام نزدیک کردند و اختلاف به دو کاهش پیدا کرد. گیتی‌پسندی‌ها دیر راه افتادند و نتوانستند نتیجه را بازگردانند و ایفاسرام ست سوم و پایانی را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ از آن خود کرد و