به گزارش پایگاه خبری باشگاه، سرمربی تیم دینامو سوخومی گرجستان به عنوان سرمربی تیم امید گیتی پسند منصوب شد.
نظر به استعفا حسین شاهزیدی سرمربی تیم فوتسال امید گیتی پسند و با توجه به تجارب ارزنده مهدی محمدی ، وی به سمت سرمربیگری تیم فوتسال امید باشگاه گیتی پسند انتخاب شد.
محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه در گفتگو با پایگاه خبری باشگاه با اعلام اینکه حسین شاهزیدی مربی ارزنده و جوان اصفهانی به دلیل مشغله کاری استعفا خود را از هدایت تیم فوتسال امید تقدیم باشگاه کرده است گفت : با بررسی موضوع با درخواست آقای شاهزیدی موافقت شد و نظر به اینکه باشگاه گیتی پسند در رده های سنی در حال سرمایه گذاری برای پشتوانه سازی برای تیم بزرگسالان است با گفت و گو با مهدی محمدی مربی خوش نام و ارزنده اصفهانی هدایت تیم فوتسال امید این باشگاه به وی واگذار شد.
مهدی محمدی سابقه هدایت تیم گیتی پسند نوین در لیگ دسته دو و یک ، تیم فوتسال زمزم در لیگ برتر ، قهرمانی لیگ برتر به عنوان مربی در کنار رضا لک در تیم بزرگسالان گیتی پسند در فصل 95 را در کارنامه خود دارد. مهدی محمدی در سال جاری در لیگ برتر گرجستان هدایت تیم دینامو سوخومی را بر عهده داشت .
عصر امروز مراسم معارفه این مربی ارزنده در تمرین تیم فوتسال امید باشگاه با حضور محمد حسین عراقی زاده قائم مقام و مدیران باشگاه و رضا لک سرمربی تیم بزرگسالان برگزار شد.