به گزارش پایگاه خبری باشگاه تیم فوتسال نوجوانان گیتی پسند در آستانه حضور در لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه های کشور است از رو به سراغ حسین شاهزیدی سرمربی تیم نوجوانان گیتی پسند رفتیم و از شرایط تیم جویا شدیم

✔از کی تمرینات را شروع کردید و
در چه مرحله از آماده سازی هستید؟

تیم فوتسال نوجوانان گیتی پسند از اوایل اردیبهشت کارش را با سه هفته تست گیری شروع کرد و از دو هفته پیش تیم بسته شد و طبق برنامه ای بسیار فشرده ، کارهای فردی ، گروهی و تیمی در دو بخش دفاع و حمله را به نحو احسن هماهنگ و در شرایط مسابقه دوستانه اجرا کردیم.

 ✔نظرتون راجع به بازیهای دوستانه ای که تا به حال انجام دادید چیست؟ باز هم بازی دوستانه برگزار میکنید؟

ما وقت زیادی برای هماهنگی و مسابقه دوستانه نداشتیم ، امتحانات بازیکنان نیز کار را برای ما سخت کرده بود.
ولی ما سعی کردیم تیم را سریع به شرایط مسابقه برسانیم.
از آنجا که همواره بدنبال ایجاد چالشهای سخت برای تیم هستیم ، 3 مسابقه دوستانه گذشته را با تیمهای جوانان آرمان سازندگی و جوانان گیتی پسند و امید گیتی پسند انجام دادیم.
از لحاظ اهداف مسابقه ای خدا رو شکر به برخی اهداف فنی مان رسیدیم و فکر میکنم مدیران باشگاه نیز که برای تیمهای پایه اهمیت ویژه ای قائلند ، از دیدن مسابقات دوستانه ما لذت بردند.
طبق برنامه قرار است تا شروع مسابقات 2 مسابقه دیگر برگزار ، اشکالات معدود باقیمانده را رفع و با قدرت تمام وارد لیگ برتر شویم.

✔شرایط شما نسبت به سال گذشته چگونه است؟
بازیکنان سال قبل ؟ بازیکنان جدید ؟
رفتار کادر فنی با بازیکنان تیم مبین این نکته هست که به شدت حق گرا عمل میکنیم.
ما آموزشهای لازمه رو به بازیکنان میدهیم ولی این بازیکنها هستند که باید روز به روز پیشرفت کنند تا از کورس رقابت حرفه ای عقب نیفتند.
از تیم سال گذشته بعضی بازیکنان باقیماندند و امیدوارم در تمرینها و مسابقات آینده ، نفرات جدید نیز با یکدیگر هماهنگی لازم را بدست بیاورند.
کادر فنی ما همیشه به دنبال بهتر شدن هست.
ما تا الان که با تیمهای رده بالاترمان بازی کردیم همه را تحت تاثیر بازیهای خوبمان قرار دادیم.اما شرایط ایده آل من این نیست تیم ما باید بسیار قدرتمند تر از این عمل کند.
امیدوارم طی چند روز آینده با تکمیل شدن آموزشهای فنی ، بتوانیم نیک نامی بهتری برای باشگاهمان رقم بزنیم.

✔هدف گذاری امسال چیه؟
اصل هدف گذاری باشگاه آموزش و پرورش استعدادهای جوان شهرمان هست.و پیرو این هدف ، از تیم پارسال ما 3 نفر به تیم جوانان گیتی پسند راه یافتند.
حتما مطلعید که مسابقات آسیایی جوانان نزدیک است و آقای حیدریان سرمربی تیم ملی جوانان حتما از نزدیک این مسابقات رو میبینند و از بین این نوجوانها حتما نفراتی را برای تیم ملی انتخاب میکنند. انشالاه در کنار این اصل بتوانیم اول از گروه صعود کرده و در مرحله بعد مقام خوبی رو بدست بیاریم.

✔در رابطه با میزبانی و شرایط مسابقات لیگ برتر نوجوانان توضیح بفرمایید؟

گرفتن میزبانی در رده های سنی مختلف از طرف باشگاه گیتی پسند نشان دهنده عزم مدیریت این باشگاه برای حمایت از فوتسال شهرمان هست. حضور گیتی پسند در لیگ برتر نوجوانان کشور به طور بالقوه نوید تیمی مقتدر و بومی در سطح بزرگسالان طی چند سال آینده رو میده و میزبانی مسابقات به نوجوانها و جوانهای پشت خط این امکان را میدهد که این سطح از مسابقات را از نزدیک ببینند ، آن را لمس کنند و مصمم تر به فوتسال بپردازند.

 ✔و کلام آخر

خیر خواهی و ثواب ، فقط در کارهایی که بطور عامیانه میبینیم خلاصه نمیشه.
خیر خواهی میتواند جمع کردن چند تا نوجوان یا جوان یا امید یا بزرگسال در کنار هم و حمایت از آنها باشه .
فکر کنم یکی از راههای رسیدن به خدا هم همین باشه.
امیدوارم با الگو گرفتن از مدیران باشگاه گیتی پسند ، از این طریق حامیان بیشتری برای جوانهای شهرمان پا پیش بگذارند تا از بسیاری ناهنجاریها جلوگیری بشه.

یادآور می شود رقابتهای لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه های کشور از 4 تیر ماه به میزبانی باشگاه گیتی پسند و در سالن پیروزی اصفهان برگزار می شود