قائم مقام و عضو هیات مدیره باشگاه گیتی پسند گفت: صد درصد مخالف شروع لیگ برتر فوتسال از مهرماه هستیم.

محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند در گفتگو با خبرنگار مهر، درخصوص تصمیم سازمان لیگ فوتسال برای شروع لیگ برتر از مهرماه گفت: ما از قبل هم در جلسه هم اندیشی مدیران باشگاه ها توسط نماینده خودمان به صراحت اعلام کرده بودیم که موافق شروع لیگ در مهرماه نیستیم.

عراقی زاده ادامه داد: اولا وضعیت اصفهان از لحاظ کرونا قرمز بوده و شروع تمرینات به سختی امکانپذیر است. ثانیا از لحاظ علمی حداقل ۴۰ روز فرصت بدنسازی نیاز است وگرنه بازیکنان دچار مصدومیت خواهند شد.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند یادآور شد: با احترام به مسئولان تیم ملی اعلام می کنم که این به ضرر باشگاه و بازیکنان است که فقط برای انجام سه مسابقه در عرض ۶ روز در لیگ، بدنسازی کنیم و ناگهان مسابقات لیگ ۴۰ روز تعطیل شود.

وی یادآور شد: اگر جام ملت ها به تعویق بیفتد که می توان از پایان مهرماه یا ابتدای آبان تا پایان سال لیگ را برگزار کرد ولی اگر در آبان ماه جام ملت ها برگزار شود منطقی این است که بعد از این تورنمنت، لیگ برتر ایران شروع شود.

«چرا باوجود عضویت جنتی مدیرعامل باشگاه گیتی پسند در هیات رئیسه سازمان لیگ، تاریخ ۱۰ مهرماه برای شروع لیگ تایید شده است؟» عراقی زاده در پاسخ به این سئوال گفت: ما از قبل هم با آقای جنتی به این نتیجه رسیدیم که لیگ از آبان شروع شود و ایشان نیز به عنوان عضوی که نماینده باشگاه‌ها در هیات رئیسه هستند مخالف شروع لیگ در مهرماه بود ولی جنتی فقط یک رای در سازمان لیگ داشت و سایر اعضا موافق مهرماه بودند.

عراقی زاده درخصوص شرایط گیتی پسند هم یادآور شد: روز پنجشنبه جلسه هیات مدیره با حضور وحید شمسایی در اصفهان برگزار شد و کلیه موارد تیم را با هماهنگی پیش خواهیم برد.

قائم مقام گیتی پسند در پایان گفت: درحال مذاکره با چند بازیکن دیگر هستیم که اگر در شرایط گیتی پسند قرار گیرند خواهان جذب آنها هستیم. به عنوان یک باشگاه بخش خصوصی در حد توان خودمان هزینه می کنیم و ان شاءالله به هدف نهایی خواهیم رسید