به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرپرست سازمان لیگ فوتسال امروز با حضور در اصفهان از هتل محل اسکان 2 تیم گیتی‌پسند و مس سونگون و همچنین سالن محل برگزاری نخستین دیدار فینال لیگ برتر فوتسال بازدید کرد.

آرش جابری در حاشیه این بازدیدها اظهار داشت: پس از اخذ مجوزهای لازم برای برگزاری دیدارهای فینال لیگ برتر فوتسال، نشست‌هایی با مسئولان هیئت فوتبال اصفهان و تبریز برگزار کردیم و پروتکل‌های بهداشتی مد نظر فدراسیون پزشکی ورزشی را مورد بررسی قرار دادیم و وظایف هر یک از بخش‌های مربوطه را مشخص کردیم.

وی گفت: در بازدیدهای به عمل آمده از محل اسکان اعضای 2 تیم و محل برگزاری دیدار، موارد کلی را مورد بررسی قرار دادیم که خوشبختانه اکثر موارد اجرا شده است و امیدواریم نخستین دیدار رسمی که پس از شرایط بیماری کرونا در کشور برگزار می‌شود در صحت و سلامت اجرا شود.

همچنین نشست هماهنگی دیدار فینال لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور سرپرست سازمان لیگ فوتسال و عوامل برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال در اصفهان برگزار شد.

در این نشست درباره مباحثی همچون چگونگی برگزاری دیدار فینال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌هایی که برای حضور عوامل اجرایی و اصحاب رسانه وجود دارد، بحث و بررسی شد.

لازم به ذکر است در این نشست مقرر شد تنها 8 نفر خبرنگار و 8 نفر عکاس و 5 نفر از عوامل باشگاه گیتی‌پسند در سالن محل برگزاری دیدار فینال اجازه حضور داشته باشند. همچنین نتیجه آزمایش کرونای تمام اعضای 2 تیم و کادر اجرایی این دیدار باید 48 ساعت قبل از برگزاری دیدار به هیئت پزشکی ورزشی و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گزارش شود.

همچنین طبق تصمیمات این نشست، امکان مصاحبه از هیچ یک از اعضای 2 تیم وجود ندارد و در پایان دیدار اطلاع‌رسانی از طریق باشگاه گیتی‌پسند انجام می‌گیرد.

دیدار نخست فینال لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز جمعه 30 خرداد ماه از ساعت 18 در سالن پیروزی اصفهان و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.