اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور در باشگاه صنایع گیتی پسند با مدیران و اعضای هیات مدیره این باشگاه دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش پایگاه خبری باشگاه، در این بازدید که با دعوت رسمی باشگاه گیتی پسند صورت گرفت، علی تارقلی زاده رئیس دپارتمان فوتسال آسیا،عبدالعزیزکافه مدیر آموزش AFC در منطقه مرکزی و غرب آسیا و اعضای کمیته آموزش AFC به همراه دکتر آرش جابری دبیر سازمان لیگ فوتسال و اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه و همچنین مدیران گروه صنایع گیتی پسند حضور داشتند.
بازدید از بخش های اداری و ستادی باشگاه گیتی پسند در ابتدای این بازدید صورت گرفت و در ادامه جلسه ای دوساعته با حضورمدیران حاضر برگزار شد.
در ابتدای این جلسه علیرضا جنتی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه گیتی پسند با اشاره به فعالیت اقتصادی 45کارخانه صنعتی مجموعه بزرگ گینی پسند به چگونگی حضور این مجموعه در ورزش پرداخت.
در ادامه محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه به تشریح چارت و ساختار سازمانی باشگاه پرداخت. افتخارات و فعالیت های این باشگاه در حوزه ورزش همگانی، قهرمانی و رده های پایه از دیگر مواردی بود که عراقی زاده در این جلسه به آن اشاره کرد.
مصطفی وعیدی عضو هیات مدیره باشگاه گیتی پسند دیگر سخنران این جلسه بود که به اخلاق مداری به عنوان سرلوحه فعالیت های باشگاه نام برد و اضافه کرد : اخلاق مداری در ورزش از اصول اصلی و حرفه ای ما است و خوشحالیم که در این سال های حضور خود در ورزش توانسته ایم این مهم را فرهنگ سازی کنیم.
وی همچنین از نام گیتی پسند به عنوان یک برند معتبر ورزشی در جامعه ورزش ابراز خرسندی کرد.
حاج ناصر جنتی مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند و عضو هیات مدیره باشگاه نیز در این جلسه اظهار داشت: در ورزش برد و باخت وجود دارد اما این بدان معنی نیست که با باخت میدان را خالی کنیم بلکه بایستی از تجارب این شکست ها برای رسیدن به موفقیت های پیش رو استفاده کرد.
وی از حضور گروه صنایع گیتی پسند در ورزش به عنوان اقدامی معنوی جهت باقیات و صالحات نام برد و اضافه کرد گیتی پسند این روند رو به رشد در ورزش را ادامه خواهد داد.
در ادامه علی تارقلی زاده رئیس دپارتمان فوتسال AFC ضمن تشکر از حضور صنایع گیتی پسند در ورزش به ویژه در فوتسال ،قدردانی کنفدراسیون فوتبال آسیا از باشگاه گیتی پسند را به مدیران این باشگاه ابلاغ کرد.
وی همچنین از نام و آوازه گیتی پسند در آسیا نیز به عنوان افتخار ایران و ایرانی نام برد و گفت: باشگاه گیتی پسند در این سالهای حضور در قامت یک باشگاه و تیم حرفه ای برای خود و فوتسال ایران اعتبار ایجاد کرده است و گیتی پسند به یک برند ورزشی تبدیل شده است.
وی اضافه کرد: سرمایه گذاری در ورزش صرفا هزینه نیست و بازخوردهای زیادی به همراه دارد که اشتغال برخی از جوانان این کشور یکی از این موارد است.
عبدالعزیز کافه مدیر آموزش AFC در منطقه مرکزی و غرب آسیا نیز ضمن تشکر از میزبانی گیتی پسند به WORKSHOP که اخیرا در تهران برگزارشد اشاره کرد و گفت: در این دوره مدیررسانه ای باشگاه گیتی پسند توضیحات جامعی از چارت و ساختار ورزش قهرمانی این باشگاه بیان کرد که موجبات شگفت زدگی من را به همراه داشت و خیلی علاقمند شدم که این باشگاه را از نزدیک ببینم.
وی افزود: با بازدید امروز متوجه شدم که چرا این باشگاه در آسیا تا این اندازه شناخته شده و قابل احترام است و امیدوارم تعاملات خوبی بین و ما شما برقرار شود.
در پایان این جلسه دکتر جابری دبیر سازمان لیگ فوتسال ایران مراتب قدرانی از میزبانی گیتی پسند را اعلام کرد و گفت: منظم ترین باشگاه از نظر چارت وساختار مالی و رسانه ای بدون شک باشگاه گیتی پسند است و حضور این مجموعه در ورزش باعث مباهات جامعه فوتسال ایران است.
وی همچنین گفت : توجه همه جانبه و یکسان باشگاه گیتی پسند به تیم های پایه و قهرمانی خیلی جالب توجه است که این مهم شرایط رشد و پیشرفت فوتسال را فراهم می کند.
با اهدای پیراهن رسمی باشگاه گیتی پسند به اعضای AFC و کمیته فوتسال از آنا قدردانی شد. این هیات بازدید کننده عصر امروز از نزدیک شاهد دیدار تیم های گیتی پسند و هایپر شاهین شهر خواهند بود.

جهت مشاهده تصاویر 1 بر روی اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده تصاویر 2 بر روی اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده تصاویر اهدا پیراهن گیتی پسند به مقامات AFC بر روی اینجا کلیک نمایید