به گزارش پایگاه خبری باشگاه به مناسبت روز جهانی کارگر، مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند در پیامی، از زحمات صادقان پرسنل گروه تقدیر کرد.

متن پیام به این شرح است:

به مناسبت روز جهانی کارگر بر خود واجب دیدم از زحمات خستگی ناپذیر پرسنل گروه که در سنگر تولید جانانه فعالیت می کنند تقدیر نمایم.

بدیهی است تحقق آرمان‌هاي بزرگ کشورها جز با کوشش پيگير، تلاش مجدانه و انديشه خلاق کارگران عزيز، ميسر نخواهد شد و بدون شک ضرورت مشارکت و همکاري اين قشر سازنده به عنوان ستون اصلي توليد و خدمت، لازمه حرکت و پویایی زندگی و جامعه است.

همت کارگران خدوم علاوه بر آن که چرخه توليد را درکشورگسترده مي‌کند، تلاش مقدسي در راه تامين معيشت زندگي است که بزرگان دين اسلام نیز همواره آن را ستوده اند‌ و بر دستان زحمت‌کشان اين عرصه بوسه مهر نواخته‌اند. با پیروی از این سيره بزرگان، کوشش بي‌بديل اين سرمايه‌هاي ارزشمند انساني را ارج نهاده و همت شان را تکریم مي‌نماییم.

ضمن تقدير و تشکر از همکاران متعهد و پرتلاشم در گروه صنایع گیتی پسند، به پاس زحمات صادقانه شان در عرصه کار و تلاش و خدمت به شهروندان ،بر خود لازم می دانم اين روز را به يكايك شان تبريک عرض نموده و توفيق همه را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت ‌نمايم.

امید است در سال جدید، با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، که همانا نکته کلیدی رهنمود ایشان «رونق تولید» است و در رأس برنامه های گروه قرار دارد، با همدلی و همراهی شما بزرگ مردان همانند همیشه، خدمت رسانی موثر و ارزنده ای را به میهن عزیزمان ارائه نماییم.

ناصر جنتی
مدیرعامل

مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع گیتی پسند نیز بر خود واجب می داند 11 اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر را به کارگران زحمت کش به ویژه کارکنان خدوم گروه صنایع گیتی پسند تبریک عرض نماید