قائم مقام باشگاه گیتی پسند از مشخص شدن اسپانسر جدید تیم فوتبال این باشگاه طی روزهای آینده خبر داد.

محمد حسین عراقی زاده در گفت و گو با ایسنا-منطقه اصفهان در خصوص تیم فوتبال این باشگاه و تعیین تکلیف آن جهت حضور در لیگ دسته سه کشور گفت :باشگاه گیتی پسند بعنوان یک قطب در ورزش اصفهان همواره با هدف همکاری و حمایت از اداره کل ورزش و جوانان و هیئت های مربوطه در رشته های مختلفی فعال است تا در کنار باشگاه های دیگر به جوانان استان خدمت نماید.

وی افزود :تیم فوتبال گیتی پسند طی دو فصل پیش به اسپانسر واگذار گردید که متاسفانه نتایج خوبی نگرفت. امسال و جهت مرحله دوم لیگ دسته سه کشور با اسپانسری جدید پا به عرصه رقابت‌ها خواهد گذاشت که امیدوارم عملکرد داشته باشند.

عراقی زاده گفت : در سال 97 با توجه به مشکلات اقتصادی و عدم بودجه سالیانه امکان ورود مستقیم در این لیگ را نداریم ولی ظرف روزهای آینده اسپانسر جدیدمان را به هیئت فوتبال معرفی خواهیم کرد.

قائم مقام گیتی پسند خاطر نشان کرد :تقریبا کلیه مذاکرات فیما بین انجام شده و به توافقات حاصله نیز رسیده ایم و بعد از امضا نهایی و مراحل اداری نام اسپانسر را معرفی خواهیم کرد تا آن شاالله تیم بتواند با مدیریتی جدید به لیگ دسته دو کشور صعود نماید و جوانان استان بتوانند با این تیم درخشش خوبی داشته باشند.