چه سخت است سوختن شمع در مقابل پروانه و چه شیرین است دستانی که آتش را به گرمای زندگی تبدیل می کند.

تمرین تیم فوتسال گیتی پسند امروز یک میهمان ویژه داشت، میهمانی از جنس صبوری و استقامت و نماد امید به زندگی.

فاطمه دهقان 9ساله مبتلا به بیماریsma تیپ 3 است که امروز با حضور در تمرین تیم سرخ پوشان اصفهانی حال و هوایی ویژه به این تمرین داد.

وی که در حال حاضر حتی قادر به ایستادن نیست برای درمان خود به آمپول «اسپینرازا» با هزینه ای بالغ بر 750000دلار نیاز دارد  که با توجه به شرایط فاطمه باید هر چه زودتر مراحل درمان آغاز شود چرا که با گذشت زمان اگر رشد کودک متوقف شود این دارو تاثیری ندارد همچنین این بیماری به علت پیش رونده بودن، کم کم دستگاه تنفس کودک را مختل می کند.

در این میان باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی پسند و بازیکنان تیم فوتسال این باشگاه با اعلام حمایت از فاطمه 9ساله برای درمان هر چه سریعتر از جامعه ورزش کشور بویژه خانواده بزرگ فوتسال خواست در این امر خداپسندانه شریک باشند.

راه ارتباطی با کمپین فاطمه دهقان @dehghanfatemeh87 می باشد همچنین شماره حساب 2120626832 و شماره کارت 6104337678800127 بانک ملت بنام وی جهت واریز کمک های مردمی اعلام شده که امید است با جمع آوری این کمکها این بیماری هر چه زودتر از تن این نونهال 9ساله رخت بربندد.

بیماری sma یا آتروفی نخاعی عضلانی یک بیماری ژنتیکی است که در آن فرد نمی تواند حرکت عضلات خود را به دلیل از دست دادن سلول های عصبی در نخاع و مغر استخوان کنترل کند.