مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی پسند در دیدار با بازیکنان تیم فوتسال این باشگاه اظهار داشت: عزم خود را برای یکه تازی درصدر جزم کنید.

علیرضا جنتی عصر امروز با حضور در تمرین تیم فوتسال گیتی پسند و تبریک عید سید قربان به بازیکنان و کادرفنی گفت: دیدار با فرش آرا مشهد از جهت افزایش اختلاف با حریفان بسیار حائز اهمیت است و باید با همه  توان در این دیدار حاضر شوید.

وی افزود: در شرایطی که برخی اخبار حاکی از اراده عده ای بدخواه برای برهم زدن نظم و آرامش این تیم است از شما تقاضا دارم که بی توجه به این حواشی تنها به هدف خود که همانا  تثبیت صدرنشینی است فکر کنید.

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند از ایجاد صمیمیت و رفاقت میان تک تک اعضای تیم به عنوان نقطه قوت برای رسیدن به هدف یاد کرد و گفت: این رفاقت ها است که باعث می شود یک تیم به اوج برسد و با قهرمانی دل خود و خانواده هایتان را شاد کنید.

وی همچنین از بازیکنان خواست که در سفر به مشهد برای رویارویی با فرش آرا علاوه بر کسب سه امتیاز از فرصت های معنوی این سفر نیز نهایت استفاده را ببرند.

شرایط روبه پیشرفت است

رضا لک سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند نیز در حاشیه این دیدار از وضعیت رو به رو رشد تیمش ابراز رضایت کرد و گفت: شرایط تیم هر روز رو به پیشرفت است و با اضافه شدن مهدی جاوید فکر می کنم خیلی زود به آنچه ایده آل است دست پیدا کنیم.