به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، كميته برگزاری همایش ورزش خانوادگی گروه صنایع گیتی پسند که پیش از ماه های محرم و صفر نخستین همایش را برای خانواده و کارکنان کارخانه آتی لوله سپاهان برپا کرد از برگزاری دومین همایش ورزش خانوادگی برای خانواده و همکاران کارخانه های مونا پلیمر و آذین لوله در جمعه پیش رو خبر داد.
 همایش ورزش خانوادگی گروه که آبان ماه گذشته و به همت باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی پسند اولین آن برگزار شد، پس از وقفه ای دو ماهه (به احترام رويدادهاي مذهبي ماه هاي محرم و صفر) از جمعه دوازدهم دی ماه سال جاري برگزاري این سلسله همایش ها از نو پی گرفته خواهد شد.
كميته برگزاري همایش ورزش خانوادگی گيتي پسند این بار میزبان خانواده همکاران کارخانجات مونا پلیمر و آذین لوله سپاهان خواهد بود تا پس از مدت ها پیوند ورزش و صنعت در دو کارخانه مهم دیگر گروه صورت پذیرد.
بدون شک زندگی ماشینی امروز و کم تحرکی، چه در محل كار و يا منزل به کاهش قابلیت های جسمانی همراه با ناراحتی و امراض متعددي چون بیماری مفاصل، دیابت، فشار خون و... منجر می شود.
این همایش که به همت باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی پسند و همكاران كارخانجات و دفاتر همچون معاونت اداری و منابع انسانی و روابط عمومی و امور بین الملل گروه برپا مي شود و برگزار كنندگان به دنبال حضور فعال کارکنان، همسران، فرزندان و مادران شاغلان گروه در فعالیت های ورزشی، تفریحی و آموزشی در قالب همايش ورزش خانوادگي هستند.
اینک شرایط برای همکاران دو کارخانه مونا پلیمر و آذین لوله به همراه خانواده محترمشان فراهم شده تا جمعه ای با نشاط و توام با شادی را در محیطي آرام و خودماني تجربه کنند.
سالن شهدای مخابرات واقع در خيابان هشت بهشت شرقي، خيابان حمزه، انتهای خیابان بی سیم شرقی از ساعت 9 صبح روز جمعه دوازدهم دی ماه، چشم انتظار همکاران و خانواده هاي دو کارخانه موناپليمر و آذين لوله خواهد بود.
با مراجعه به لینک های زیر می توانید آنچه که در همایش ورزش خانوادگی گيتي پسند ويژه خانواده همكاران کارخانه آتی لوله سپاهان گذشت را مشاهده كنيد:
(1) يك صبح جمعه با خانواده آتي لوله سپاهان
(2) گزارش تصویری همایش ورزش خانوادگی گروه صنایع گیتی پسند - کارخانه آتی لوله سپاهان - بخش اول
(3) گزارش تصویری همایش ورزش خانوادگی گروه صنایع گیتی پسند - کارخانه آتی لوله سپاهان - بخش دوم

منبع: سایت خانه خبر گیتی پسند