به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند در گفتگوئی گفت: باشگاه گیتی پسند در سال 93 دیدگاه جدیدی نسبت به ورزش کارکنان داشته و در این راستا طبق سیاستهای مدیر عامل باشگاه و اعضای هیات مدیره گروه صنایع گیتی پسند برنامه های تدوین شده را اجرا می کند.
وی افزود :کارکنان گروه سرمایه های اصلی باشگاه هستند و ما بر خود لازم می دانیم دست تک تک آنان را به گرمی بفشاریم.
عراقی زاده گفت : طبق برنامه در سال 93 برای کارکنان مسابقاتی پیش بینی نمودیم که مسابقات فوتسال با حضور 22 تیم برگزار و قهرمان و نایب قهرمان آن مشخص گردید. دیدارهای والیبال با حضور 10 تیم قرعه کشی شده که به زودی آغاز خواهد شد.
قائم مقام باشگاه افزود : علاوه بر مسابقات کارکنان فعالیتهایی هم برای فرزندان و همسران پیش بینی گردیده که اولین برنامه هفته گذشته و با حضور حدود 500 نفر از کارکنان و خانواده های شرکت آتی لوله برگزار گردید که در این برنامه آیتم های ورزشی و تفریحی برای همه گروه های سنی و پدران و همسران به اجرا در آمد که این برنامه برای همه پرسنل کارخانجات و خانواده آنان ادامه دارد. البته به لحاظ فرارسیدن ماه محرم وقفه ای در اجرا پیش آمد ولی در آینده و طبق زمان بندی برگزار خواهد شد .
این مقام مسئول گفت: امور ورزش همگانی و کارکنان باشگاه بطور تخصصی در حال رصد کردن کلیه خانواده ها در خصوص رده سنی و علایق آنان در مسائل تفریحی و ورزشی می باشد تا انشاا.. سال 94 را نسبت به سال 93 بصورت مدون تر و قوی تر آغاز نمائیم.
عراقی زاده در پایان از کلیه مدیران ستادی و مدیران و پرسنل گروه بزرگ صنایع گیتی پسند که باشگاه را در عرصه ورزش قهرمانی و نیز برنامه ریزی و اجرای ورزش کارکنان حمایت و همراهی کرده اند تشکر و قدردانی نمود.