به گزارش پایگاه خبری باشگاه، با حضور علی طاهری و محمدحسین عراقی زاده ، مدیرعامل و قائم مقام باشگاه و کلیه پرسنل و مدیران جلسه ای صبح پنجشنبه برگزار شد تا برنامه های گیتی پسند با توجه به درپیش بودن مسابقات لیگ برتر فوتسال و لیگ دسته اول فوتبال تدوین گردید.
بر اساس این گزارش با توجه به هدف گذاری باشگاه به صعود تیم فوتبال به لیگ برتر و حضور موفق تیم فوتسال در لیگ برتر برنامه ستادهای باشگاه در سال جاری تدوین شد.
علی طاهری مدیرعامل باشگاه گیتی پسند در ابتدای این جلسه از موفقیت در طول چهارسال گذشته به فال نیک یاد کرد و خاطر نشان ساخت امروز به نقطه ای رسیده ایم که به عنوان یکی از حرفه ای ترین باشگاه های استان و کشور در ورزش فعالیت می کنیم و امیدواریم با توجه به برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت قله های بین المللی را فتح کنیم و پرچمدار ایران باشیم.
در این جلسه محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه با اشاره به دید ویژه رسانه های تصویری و مکتوب به رویدادهای باشگاه خاطرنشان کرد امروز تیم فوتسال باشگاه مانند تیم های بزرگ فوتبال پایتخت که کوچکترین حرکت آنها بعد رسانه ای پیدا می کند و این امر در باشگاه نیز اجرا می شود که نشان از بلوغ و شخصیت تیمی باشگاه است .
خاطر نشان می گردد در ادامه این جلسه مسئولین کمیته های پزشکی ، حقوقی ، ورزش همگانی ، ورزش قهرمانی ، امور مالی ، مسئول اماکن ورزشی ، سایت و مدیریت رسانه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.