به گزارش واحد خبر باشگاه گیتی پسند، مدیران گیتی پسند با پیشوای مذهبی ارامنه جنوب کشور دیدار کردند. در این دیدار صمیمی که با حضور علیرضا جنتی رئیس هیئت مدیره باشگاه گیتی پسند، علی طاهری مدیرعامل و تعدادی از مسئولین گروه صنایع گیتی پسند و باشگاه انجام شد ابتدا جنتی نسبت به تبریک سال نو میلادی به اسقف اعظم اشاره کرد و سپس از سوابق گروه صنایع گیتی پسند و حضور 4500 نفر کارگر شاغل در این مجموعه صنعتی اشاره نمود.
در ادامه علی طاهری مدیر عامل باشگاه نیز با اشاره به تاسیس باشگاه گیتی پسند و فعالیت چهار ساله این گروه در ورزش از همکاری و تعامل بین باشگاه گیتی پسند و خلیفه گری ارامنه اصفهان یاد نمود و خواستار تداوم بیشتر این تعاملات شد. 
سپس اسقف اعظم ارامنه ضمن تقدیر از حضور مدیران مجموعه گیتی پسند ابتدا از ایجاد فرصت شغلی برای تعداد 4500 خانوار تشکر ویژه نمود. پیشوای مذهبی ارامنه جنوب کشور گروه صنایع گیتی پسند را گروهی بزرگ دانست که توانسته در صنعت و ورزش انقلابی جدید ایجاد نماید. در این جلسه که رئیس هیئت مدیره و دیگر اعضا شورای خلیفه گری ارامنه نیز حضور داشتند دو طرف بر بسط و تحکیم روابط و ایجاد راهکارهای مناسب جهت ایجاد تعامل بین طرفین تأکید نمودند.
جهت مشاهده گزارش تصویری این دیدار لطفا اینجا را کلیک کنید.