وحید شمسایی عصر امروز پس از پیروزی گیتی‌پسند مقابل شهروند ساری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوب و سراسر تاکتیکی بود و سعید عباسی که بازیکن فنی ماست توانست در این بازی ۴گل به ثمر برساند اما ۴۰ موقعیت گل را نیز از دست داد.

سرمربی گیتی‌پسند ادامه داد: بازی ما سراسر هجومی بود؛ درباره تیم شهروند ساری نیز باید این نکته ذکر شود که حدود ۴ بازیکن این تیم در تیم ملی امید هستند و آینده فوتسال ایران خواهند بود و انگیزه کافی آن‌ها در مقابل بازیکنان گیتی‌پسند شرایط را برای ما سخت کرد و می‌توانستیم گل‌های زیادی به ثمر برسانیم که این اتفاق رخ نداد و سر اشتباهات خود تنبیه شدیم.

وی افزود: بازی در آخر نیمه اول مساوی شد؛ در شروع نیمه دوم هم همینگونه رفتار کردیم و متأسفانه در ادامه گل‌هایی را دریافت کردیم؛ بازیکنان ما باید بدانند در هر لحظه باید تشنه بازی باشند و این موضوع باید اصلاح شود.

شمسایی بیان داشت: به مرحله بعد به عنوان تیم اول صعود کردیم و امیدواریم در ادامه هم بهترین عملکرد را از خود برجای بگذاریم.

سرمربی گیتی‌پسند درباره نحوه برگزاری ادامه لیگ در مرحله پلی‌آف نیز گفت: چیزی که به صلاح فوتسال کشور است باید انجام شود؛ اما باید تکلیف سریع‌تر مشخص شود تا باشگاه‌هایی که از بخش خصوصی درحال هزینه کردن هستند، متضرر نشوند.