حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسنداصفهان درباره شرایط تیم فوتسال گیتی پسند و پیگیری تمرینات این تیم پیش از فینال لیگ برتر فوتسال گفت: تمرین کردن در این شرایط کاملاً سخت است. سعی کردیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و با این مسائل کنار بیاییم. رسیدن به شرایط آرمانی تا فینال نه برای ما و نه برای تیم مس امکانپذیر نیست، ولی سعی می‌کنیم به این شرایط نزدیک شویم. بازیکنان ۹۰ روز از توپ و تمرین گروهی دور بوده اند و برای همین نمی‌توانیم صد درصد بدنسازی کنیم.

او تاکید کرد: در این مدت محمدرضا سنگ سفیدی یکی از بازیکنان ما کمی مصدوم شد، ولی خوشبختانه دو، سه روزی است که تمریناتش را شروع کرده است. سعی کردیم طوری تمرین کنیم که به بازیکنان فشار نیاید.

بی غم در پاسخ به این سئوال که آیا جدایی دو بازیکن برزیلی از گیتی پسند بعد از بازی فینال قطعی است؟ اظهار کرد: «الکس فالکون» دو پیشنهاد از ایتالیا دارد، ولی حضورش در این تیم‌ها قطعی نیست. «والکس» هم از یک پیشنهاد سفت و سخت از اسپانیا دارد. هر دو بازیکن تاکید کرده اند که تصمیم نهایی خود را بعد از پایان فینال لیگ می‌گیرند.

او در خصوص جلسه اش با قائم مقام باشگاه گیتی پسند و احتمال تمدید قراردادش برای فصل بعد، خاطرنشان کرد: درباره فصل بعد هیچ صحبتی نشده است. مهمترین موضوع در حال حاضر فینال لیگ برتر است و جلسات ما هم مرتبط با این بازی بوده است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در بخش دیگری از صحبت هایش درباره احتمال تیمداری استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر فوتسال، گفت: استقلال و پرسپولیس اسم بزرگی دارند، ولی اگر قرار است با همان دیدگاه فدراسیون که نسبت به فوتسال دارد، در این رشته فعالیت کنند و دیدشان وسیع نباشد، نیامدنشان بهتر است. اگر این دو باشگاه به فوتسال می‌آیند باید خوب بیایند. در این وضعیت خیلی‌ها صحبت از این می‌کنند که ممکن است یک بازیکن از این دو باشگاه به اندازه بودجه کل یک تیم قیمت داشته باشد. به نظرم عنوان کردن این حرف‌ها خوب نبوده و به نوعی کوچک کردن خودمان است.

بی غم ادامه داد: تیم ملی ما عنوان سوم جام جهانی را کسب کرده است و نباید از این صحبت‌ها در فوتسالمان باشد. استقلال و پرسپولیس اگر می‌آیند باید درست هزینه کنند و فقط اسمشان در فوتسال نباشد. در فدراسیون فوتبال نگاه‌ها به فوتسال و فوتبال فرق می‌کند؛ حداقل در استقلال و پرسپولیس این نگاه نباشد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسنداصفهان یادآور شد: تفاوت در پرداختی‌ها و قرارداد‌های بازیکنان فوتسال و فوتبال همه جای دنیا هست، ولی نگاه و شخصیت به فوتسال چیزی کم از فوتبال ندارد. مثلاً بارسلونا یکی از قدرتمندترین تیم‌های فوتسال جهان را در اختیار دارد و به همان نسبت، به فوتسالش هم توجه می‌شود. ما هم باید به فوتسال همین نگاه را داشته باشیم. شخصیت و ارزش نیاز فوتسال ما است.

منبع:مهر