محمد حسین عراقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت تیم فوتسال این باشگاه گفت : با توجه به دومین سال تجربه پلی آف در لیگ ایران امسال تصمیم گرفتیم با استراتژی دیگری جلو برویم. امسال دنبال شکست رکورد ها نیستیم و همچون مسابقات دومیدانی بصورت ماراتن جلو خواهیم رفت.

وی تاکید کرد: از نتایج تیم کاملاً راضی هستیم و هرهفته جلسات خوبی با حضور مدیرعامل باشگاه، سرمربی و سرپرست تیم داریم و تمام موارد را تحت کنترل داریم. ضمن اینکه از حمید بی غم و انتخاب هیئت مدیره حمایت می کنیم و کاملاً به سرمربی خود ایمان داریم.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند یادآور شد: خداراشکر تیم همدلی داریم و بازیکنان با تمام وجود از خود مایه می گذارند و از آنها تشکر می کنیم. همچنین از بازیکنانی که به هر دلیل هنوز به ترکیب اضافه نشده اند ولی تمام تلاش خود را همراه تیم و برای اعتلای تیم می کنند ممنون هستیم.

وی با اشاره به انتقاداتی که علیه گیتی پسند می شود، تاکید کرد: به انتقادات مغرضانه اعتنایی نمی کنیم چون منتقدان فقط در بیرون گود بلدند فریاد بزنند و خودشان هر زمان که در میادین بوده اند کاسه «چه کنم چه کنم» دستشان گرفته اند.

قائم مقام گیتی پسند همچنین خاطرنشان کرد: متاسفانه بعضی از داوران فقط ادای الگوهای خود در داوری را در می‌آورند ولی هیچ مدیریتی در زمین ندارند.

عراقی زاده در پایان از هواداران واقعی گیتی پسند و مردم اصفهان که این تیم را تنها نمی گذارند تشکر کرد.