تیم فوتسال گیتی پسند در یک بازی یک طرفه از سد آذرخش بندرعباس گذشت.
به گزارش پایگاه خبری باشگاه، تیم فوتسال گیتی پسند در هفته سوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه پیروزی اصفهان میزبان تیم آذرخش بندرعباس بود که در یک بازی یکطرفه توانست با نتیجه 10بر 2 از سد این تیم بگذرد.
در این دیدار و در ده دقیقه نخست تیم فوتسال گیتی پسند با ارائه یک بازی طوفانی و حملات یکپارچه پنج گل به ثمر رساند و در پایان نیمه اول با زدن شش گل به رختکن رفت. محمدحسین درخشانی با دوگل، مرتضی عزتی،سعید احمدعباسی، حمید احمدی و پیمان حفیظی هر کدام با یک گل گلزنان گیتی پسند در نیمه اول بودند.تک گل آذرخش در این نیمه را پوریا گلشنی به ثمر رساند.
با آغاز نیمه دوم تیم آذرخش با گل میلاد چراغی در صدد کاهش اختلاف گل ها درآمد اما حمید احمدی و محمد کشاورز(دو گل)با سه گل خیلی زود به خوشحالی بندرعباسی ها پایان دادند.
در ادامه سعید احمدعباسی با گل دوم خود در این دیدار تعداد گل های زده تیمش را به عدد 10 رساند و در نهایت تیم گیتی پسند با همین نتیجه 10 بر 2 پیروز میدان شد.
مهران عالیقدر و حسین فهیمی مقدم به دلیل مصدومیت از غایبان این دیدار بودند.
میثم برمشوری هم برای گیتی پسند در ترکیب قرار گرفت. حضور مهدی مهدی خانی و مسعود یوسف از جوانان گیتی پسند در دیدار امروز از نکات جالب توجه این بازی بود که دقایقی را برای سرخ پوشان به میدان رفتند و نمایش راضی کننده ای را از خود به نمایش گذاشتند.
حدود هزار نفر تماشاگر از نزدیک شاهد این بازی بودند. این دیدار از شبکه های ورزش، هرمزگان و اصفهان به صورت زنده پخش شد.