سعید رستمی سرمربی هایپر شاهین شهر در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: پس از شروع نه چندان خوبی که در فصل گذشته لیگ دسته اول داشتیم، خوشبختانه روند تیم به‌گونه‌ای پیش رفت که منجر به صعود به لیگ برتر شد. پس از صعود تیم نیاز به تقویت در تمام زمینه‌ها از جمله کادرفنی، بازیکنان و شرایط پشتیبانی داشت. باید بازیکنانی را جذب می‌کردیم که شاخص‌تر از بازیکنان قبلی بوده و بتوانند در نتایج اثرگذار باشند.

وی ادامه داد: با حمایت‌هایی که باشگاه انجام داد، تقریباً شرایط خوبی داریم و نفرات مورد نیاز تا 70 درصد جذب شد‌ه‌اند. برای ما لیگ برتر یک سطح از دسته اول بالاتر بوده و چندان تفاوتی ندارد، اما برای باشگاه تجربه نخست است و بازی نخست هم که دربی محسوب می‌شود و به همین خاطر کارمان سخت است. تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که از اعتبار خودمان و شهرستان شاهین‌شهر دفاع کنیم.

سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر درباره شرایط مالی باشگاه و هزینه‌های این تیم برای حضور در لیگ برتر، افزود: اواسط فروردین‌ ماه رایزنی‌های با هیئت مدیره و مدیرعامل داشتیم و بودجه فصل نخست برای حضور در لیگ برتر مشخص شد. مانند سایر ارکان جامعه تحت‌تأثیر مشکلات اقتصادی به وجود آمده هستیم و با احتساب این مشکلات برای حضور در لیگ، بودجه متعادلی را پیش‌بینی کردیم. از طرف دیگر شاکله تیم و بازیکنان فصل قبل را حفظ کرده و سعی کردیم نقاط ضعف‌مان را پوشش دهیم. اولویت‌مان جذب بازیکنان بومی بود تا از این طریق به کاهش هزینه‌های باشگاه کمک کنیم.

وی گفت: بر اساس هدف‌گذاری باشگاه، بودجه‌ای متعادل با فصل نخست حضور در لیگ برتر در نظر گرفته‌ایم. قطعاً اگر به دنبال قهرمانی بودیم باید هزینه بالاتری انجام می‌دادیم در حالی که در جذب بازیکن نیز بر اساس اهداف‌مان عمل کرده و به سراغ بازیکنانی که دستمزدهای بالایی می‌گرفتند، نرفتیم اما با این حال شرایط‌‌مان خوب است.

رستمی درباره روند تیمش در نخستین تجربه لیگ برتر خاطرنشان کرد: می‌دانید که فوتسال غیرقابل پیش‌بینی بوده و عوامل زیادی مثل اشتباهات داوری، حضور تماشاگران و اشتباهات فردی و غیره در نتایج آن دخالت دارد، با این حال می‌توان گفت 2 تیم مس‌ سونگون و گیتی‌پسند تمامی ملی‌پوشان را در اختیار دارند و قطعاً برای قهرمانی خواهند جنگید. سایر تیم‌ها نیز شرایط خوبی دارند و قطعاً همه به دنبال کسب نتایج خوب و بقا در لیگ هستند. قولی نمی‌دهم اما مطمئن باشید که نتایج قابل قبولی را از ما خواهید دید و قطعاً حریف دست‌وپا بسته‌ای نخواهیم بود.این نخستین تجربه ما بوده و کار برای ما سخت است و شاید از نظر مالی از خیلی از تیم‌ها ضعیف‌تر باشیم، اما از تمام ظرفیت‌هایمان برای کسب نتیجه استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به بازی نخست تیمش مقابل گیتی‌پسند و دربی تمام اصفهانی فوتسال بیان کرد: دربی هم مثل تمام بازی‌های دیگر است و این بازی حساسیت آنچنانی نیز ندارد. دوست داشتیم که در بازی نخست ما تماشاگران حضور داشته باشند و به همین خاطر با باشگاه گیتی‌پسند همکاری لازم را انجام دادیم که بتوانند از محرومیت کمیته انضباطی حداقل در بازی مقابل ما تعلیق شوند، اما در عمل این اتفاق رخ نداد.

سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر به اهمیت کسب نتیجه در بازی نخست برای تیمش اشاره کرده و افزود: برای ما بازی نخست مهم است و اینکه شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشیم. باشگاه گیتی‌پسند، یک مجموعه قابل احترام است که از نفرات ملی‌پوش و با تجربه‌ای استفاده می‌کند که این باعث جذابیت بازی خواهد شد، ولی ما هم برای آنکه بتوانیم خودمان را در حد و اندازه لیگ برتر نشان دهیم، به‌دنبال ارائه یک نمایش قابل قبول در بازی نخست هستیم.

منبع : تسنیم