به گزارش پایگاه خبری باشگاه،حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره وضعیت تمرین این تیم در اردوی کیش گفت: خدا رو شکر تمرینات تیم خیلی خوب پیش رفت و پس از ۸ روز، تمرینات ما در کیش تمام شد و به اصفهان برگشتیم و قرار است که دور جدید تمرینات تیم را از فردا آغاز کنیم.

بی غم درباره شرایط برگزاری اردو کیش گفت: بعضی از روز‌ها ۲ جلسه و بعضی از روز‌ها ۳ جلسه تمرین پر فشاری را داشتیم. لازم است که از مدیریت باشگاه تشکر کنم که تمام امکانات را در اختیار ما قرار داد و هم چنین یک تشکر ویژه از بازیکنان تیمم دارم که تمرینات پر فشاری را تحمل کردند.

سرمربی تیم گیتی پسند در مورد این که آیا اردوی دیگری نیز قرار است تشکیل دهند گفت: شاید برای برگزاری بازی تدارکاتی با دو تا از تیم‌های لیگ برتری به شهر دیگری برویم و در آن جا اردوی خود را برگزار کنیم.

وی درباره بازی تدارکاتی این تیم، که آیا مشخص شده است افزود: خیر هنوز چیزی مشخص نشده است، اما دوست داریم که با تیم‌های ملی حفاری و شهروند سازی بازی تدارکاتی داشته باشیم، که چند روز آینده وضعیت بازی با این تیم‌ها مشخص خواهد شد.

بی غم درباره این که آیا قرار است با تیم زیر ۲۰ سال ایران نیز بازی تدارکاتی داشته باشند بیان داشت: تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران، آن طور که شنیده ام مرحله آخر اردوی آماده سازی خود را برگزار می‌کند و قرار است که بعد از پایان اردوی خود به تبریز بروند و به همین دلیل امکان بازی کردن با تیم ما را ندارند.

سرمربی تیم گیتی پسند در ادامه درباره شرایط تمرین تیم ملی که قرار است روز شنبه برگزار شود و این که آیا ملی پوشان خود را در اختیار تیم ملی قرار می‌دهد بیان داشت: تیم ملی کارنامه فوتسال کشورمان است و سعی ما این است که تیم ملی هیچ گونه آسیبی نبیند و هم چنین برای بازیکنان تیم خودم نیز ارزش بسیاری را قائل هستم.

وی ادامه داد: تعداد ملی پوشان ما زیاد است و اگر ما بخواهیم تمام بازیکنان خود را به تیم ملی بدهیم شرایط تمرین ما بسیار سخت خواهد شد.

او افزود: تیم ما الان با ۱۴ بازیکن در حال تمرین است و اگر ۴ الی ۵ بازیکن خود را به تیم ملی بدهیم کیفیت تمرین ما بسیار پایین می‌آید.

بی غم درباره این که آیا با مدیریت باشگاه در این مورد صحبت کرده است افزود: بنده با باشگاه صحبت کرده ام و گفتم چاره‌ای نیست و نمی‌شود کاری کرد، چون قرار است تیم ملی اردوی خود را در مرحله اول برگزار کند باید بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار بدهیم.

وی در پایان صحبت هایش برای تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا و هم چنین مقدماتی جام جهانی آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

منبع: پایگاه خبری فوتسال