رضا لک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، پیرامون آخرین وضعیت تیم خود برای مصاف با تیم مس سونگون در قالب دیدار فینال لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی را هفته گذشته مقابل مس سونگون پشت سر گذاشتیم، در هفته جاری کادرفنی تمام تلاش خود را انجام دادند تا بازیکنان به بهترین سطح آمادگی برای مقابل با مس برسند؛ در طول چند روز باقی مانده بر روی نقاط ضعف تیم کار خواهیم کرد تا بدون نقص به مصاف مس برویم.

سرمربی تیم گیتی‌پسند در خصوص وضعیت تیم مس سونگون اضافه کرد: تیم مس قابل احترام است، گیتی‌پسند و مس شناخت خوبی از یکدیگر دارند، مس قطعا برای پیروزی وارد اصفهان خواهد شد اما ما نیز با تمام تلاش مقابل این تیم قرار خواهیم گرفت؛ مس سونگون بازی فیزیکی را در دستور کار دارد و در طول هفته با بازیکنانم مفصلاً در این خصوص صحبت کرده‌ام.

وی در خصوص وضعیت بازیکنان تیم خود برای دیدار نهایی اضافه کرد: بازیکن مصدوم و یا محرومی نداریم، تمام بازیکنان از آمادگی خوبی برخوردار هستند؛ تمام اعضاء کادرفنی تیم در طول لیگ زحمات زیادی برای آمادگی بازیکنان داشتند و در بازی آخر نیز سنگ تمام خواهند گذاشت تا به وسیله بازیکنان خوبی که در اختیار داریم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

رضا لک در مورد تفکر جوانگرایی خود و میزان رضایت از به کار گیری بازیکنان جوان در تیم گیتی‌پسند گفت: ابتدای فصل سه بازیکن جوان به تیم گیتی‌پسند اضافه شد، من همیشه در زمان بازیکن گیری به کسانی که مطمئن باشم شانس حضور در تیم خود را می‌دهم و خوشحالم هستم که طاهری، جوان و درخشانی توانستند در کنار بازیکنان با تجربه تیم همچون جاوید، عالیقدر، محمدی، حسینی، عباسی و کشاورز رشد کنند.

سرمربی تیم گیتی‌پسند اضافه کرد: قطعاً از این دست جوانان در تیم‌های دیگر وجود دارد همین ورزشکاران هستند که نسل‌های آینده ورزش را می‌سازند، باید به بازیکنان جوان اجازه داد خود را نشان دهند، در ابتدای لیگ همه از ورود بازیکنان جوان به تیم بیم و هراس داشتند اما اکنون همگان دیدند که اگر بازیکن جوانی کنار بازیکن با تجربه قرار بگیرد به سرعت رشد خواهد کرد.

وی در مورد حضور هواداران گیتی‌پسند در دیدار فینال و بخشودگی این تیم از جانب کمیته انضباطی گفت: ابتدا از کمیته انضباطی تشکر می‌کنم، این عمل آن‌ها باعث شد که شور و هیجان دیدار نهایی بیش از پیش بالا برود؛ هواداران گیتی‌پسند همیشه باعث دلگرمی تیم بوده‌اند و امیدواریم در حضور آن‌ها با تلاش بازیکنان و کادرفنی جام قهرمانی را تقدیمشان کنیم.

سرمربی تیم گیتی‌پسند در خصوص برنامه سال آینده خود گفت: فعلا بر روی بازی فینال متمرکز هستم، اما امیدوارم با وجود حضور و یا عدم حضور من در گیتی‌پسند سیاست فعلی تیم پیگیری شود، این تیم سال گذشته ضربه‌ی بدی خورد و من به همراه کادرفنی فعلی، تیم را از صفر شروع به ساختن کردیم، زحمات زیادی برای تیم فعلی کشیده شده و امیدوارم در سال آینده مجموعه گیتی‌پسند با سیاست کنونی تیم را اداره کند.

وی در پایان افزود: از تمام افرادی که در سال جاری در کنار من بودند اعم از کادرفنی و بازیکنان و هیأت مدیره، و برای موفقیت تیم تلاش کردند متشکرم، امیدوارم روز پنجشنبه تلاش‌های ما به نتیجه برسد و جام قهرمانی اذعان گیتی‌پسند شود.

به گزارش فارس، تیم گیتی‌پسند در قالب دیدار فینال لیگ برتر فوتسال کشور روز پنجشنبه میزبان مس سونگون ورزقان خواهد بود؛ این دیدار از ساعت 17 و در سالن پیروزی برگزار خواهد شد، ورودی هواداران برای این دیدار رایگان اعلام شده است.