به گزارش پایگاه خبری باشگاه، رضا لک شامگاه روز پنجشنبه بعد از پیروزی مقابل تیم اهواز در جمع خبرنگاران افزود: بازی سختی بود تا بعد از گل سوم که زدیم بازی پایاپایی بود ولی دیدار امروز با کیفیت تر برگزار شد.
وی اظهارداشت: اتفاقات هفته گذشته رخ داد که تیم ما تحت تاثیر بود و استرس 26 هفته صدر جدول برای بازیکنان ما به وجود داشت و فکر می کنم بعد از گل دوم و سوم بازی با کیفیت تر شد.
لک ادامه داد : ما سعی کردیم ابتدای بازی به تیم حریف فشار زیادی بیاوریم و از توپ اول این اقدام را انجام دادیم و بعد از گل دوم فضای بهتری انجام شد و بازی را بهتر کنترل کردیم.
وی تصریح کرد: جا دارد از هواداران که از تیم حمایت کردند و برای بازیکنان ما امروز خیلی مایه گذاشتند تشکر کنم و به هر حال همه از کیفیت بازی لذت بردند.
وی با بیان این که این روزها در باره فوتسال نمی شود حرف زد، گفت: بعد از لیگ برتر فوتسال وارد بازی های حذفی شدیم واین پلی اف نیست و وقتی با تیم های که 20 تا 30 امتیار اختلاف دارید بازی رفت و برگشت می کنید چیزی تازه است که در لیگ ما متاسفانه انجام می شود و این حواشی که به وجود می آید حاصل همین اقدام هاست.
وی بیان کرد : خدا را شکر می کنم این بازی سخت را با حمایت هوادارانمان بردیم و امید این که جشن قهرمانی را با همین تماشاگران برگزار خواهیم کرد.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با اشاره به حریف خود مس سونگون در بازی فینال گفت: مس سونگون یک تیم متفاوت و بزرگی است که سال گذشته قهرمان ایران و آسیا شد و سطح بازی متفاوتی دارد و به طور قطع شناخت دو تیم از هم خوب است و برنامه ریزی می کنیم بازی با کیفتی برای آن دیدار انجام دهیم.

منبع ایرنا