به گزارش پایگاه خبری باشگاه رضا لک پس از برتری شش بر صفر تیمش مقابل مقاومت البرز در مرحله نخست پلی‌آف مسابقات لیگ برتر فوتسال در نشست خبری این دیدار، اظهار کرد: بازی پلی‌آف برای نخستین‌بار است که انجام می‌شود و ویژگی‌های خاصی دارد و فکر می‌کنم هیچ کدام از تیم‌ها شناختی نسبت به بازی نداشته باشند.

وی ادامه داد: روی تجربه بازیکنان پیروز شدیم ودر هر دو نیمه به هیچ‌وجه کیفیت بازی‌های گذشته را نداشتیم؛ البته در نیمه دوم زمانی که تیم حریف با فشار بازی، خسته شد، عملکرد ما بهتر شد اما در مجموع تمام برنامه‌هایی که برای این دیدار داشتیم و تمریناتی که انجام داده‌بودیم، اجرایی نشد.

لک گفت: تجربیات بین‌المللی بچه‌ها کمک کرد تا این دیدار را پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند تصریح کرد: مرحله پلی‌آف است و ما نیاز به کسب سه امتیاز این دیدار داشتیم؛ مرحله نخست پلی‌آف به خصوص برای تیم ما که که تمام مسابقات لیگ را در مدت 26 هفته صدرنشین جدول بودیم، فشار بیش از حدی داشت و استرس در بازیکنان مشخص بود اما رفته رفته از این استرس کاسته شد.

وی با تشکر از حضور هواداران در سالن و حمایت از تیم گیتی‌پسند، خاطرنشان کرد: ما باید خیلی سریع بهتر شویم و به کیفیت بازی‌هایمان را به همان کیفیت مسابقاتی که در لیگ داشتیم برگردانیم؛

 

منبع ایمنا