به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، فرهاد کشاورزی پس از شکست تیمش مقابل گیتی‌پسند در مرحله نخست پلی‌آف مسابقات لیگ برتر فوتسال در نشست خبری این دیدار با تبریک به تیم گیتی‌پسند، به خاطر پیروزی امروز اظهار کرد: فکر می کنم همه کسانی که بازی امروز را تماشا کردند لذت بردند، چون این بازی مقابل گیتی‌پسند، تیم پرافتخار ایران در دنیا بود.

وی با تأکید بر اینکه تیم گیتی‌پسند افتخار ما است، ادامه داد: زمانی که به خارج از کشور می‌رویم، به اعتبار گیتی پسند است که می توانیم خودمان را نشان دهیم چون مجموعه باشگاه و تیم گیتی پسند در آسیا و دنیا برند اصلی فوتسال کشورمان است و بازیکنان این تیم نیز همگی شناسنامه های فوتسال کشور ما هستند.

کشاورزی افزود تیم ما کاملاً جوان است و با حضور در لیگ برتر فوتسال و نبرد با گیتی پسند در مرحله پلی آف به توانمندی های جوانان ایرانی صحه گذاشتیم که جوانان ایرانی در فوتسال بسیار توانمند و به نوعی استعدادهای ناب هستند.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: امروز جدایی از نتیجه، تمام تلاشمان این بود که در بازی مقابل گیتی‌پسند، تماشاگران از تماشای بازی منصرف نشوند. قصدمان این بود که امروز فوتسالی بازی کنیم که قواعد و و مقررات فوتسال را رعایت کنیم که همین اتفاق هم افتاد و فکر می‌کنم همه از تماشای این بازی لذت بردند و یک بازی فوتسالی عیار پلی آف ایران را دیدند و اگر خارج از ایران هم هر کسی این بازی را ببیند متوجه می شود که تیم هشتم جدول مقابل صدرنشین بازی خوبی ارائه کرد و تیم کاملاً تدافعی نبودیم و تمامی اصول را رعایت کردیم.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما این بود که نخست از اعتبار فوتسال ایران و جوانان فوتسالیت کشور دفاع کنیم که این کار را هم توانستیم انجام دهیم.

کشاورزی گفت: به شانس اعتقادی ندارم اما جدایی از نتیجه متأسفانه امروز فوتسال روی بد خود را به ما نشان داد؛ خوب بازی کردمی و موقعیت گل ایجاد می‌کردیم اما توپ‌ها به گل تبدیل نمی‌شد و بعضی از این توپ‌ها به طور طبیعی در فوتسال باید وارد دروازه می‌شد اما این اتفاق نیفتاد.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز خاطرنشان کرد: به تیمم افتخار می‌کنم و از مجموعه تیم تشکر می‌کنم که توانستیم چنین کیفیتی را به نمایش بگذاریم؛ قول می‌دهم تلاش کنیم و بازی خوب دیگری مثل امروز، در کرج خواهید دید؛ باید تلاش کنیم که در کرج هم بازی خوبی مثل بازی امروز از ما ببینید.

وی اظهار کرد: به لک، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند تبریک می‌گویم که چنین تیمی دارد.

 منبع ایمنا