سرمربی تیم گیتی‌پسند گفت: از کمیته انضباطی درخواست دارم اگر جای دیگر نیز اتفاقات بازی با شهروند افتاد به این شکل محکم و قاطع عمل کنند و از شورای شهر اصفهان نیز درخواست دارم فقط در این مواقع گیتی‌پسند را نبینند و همیشه تیم را حمایت کنند حداقل در شش بازی که در ادامه داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا لک سرمربی تیم گیتی‌پسند پس از پیروزی تیم خود مقابل حفاری خوزستان در خصوص این دیدار گفت: تیم حفاری جزء تیم‌های خوب لیگ محسوب می‌شود؛ بازیکنان این تیم سال‌هاست که کنار یکدیگر تمرین می‌کند و از جهت بازی کردن مقابل حفاری در اصفهان و اهواز سخت است.

سرمربی تیم گیتی‌پسند ادامه داد: طبق آنالیز‌های که از حفاری داشتیم، سعی کردیم فضا‌های که این تیم برای نفوذ در اختیار می‌گیرد را بسته نگه‌داریم و پس از آن کنترل بازی را در دست بگیریم و گلزنی کنیم؛ در نیمه دوم با توجه به انگیزه شخصی که بازیکنان گیتی‌پسند برای به دست آوردن مقام آقای گلی دارند، فضا را برای بازیکنان باز کردیم تا بتوانند گلزنی کنند.

وی اضافه کرد: خوشحال هستیم از اینکه لیگ را با قهرمانی به اتمام رساندیم، در تیم ما بازیکنان ستاره و بزرگ حضور دارند که تجربه همین بازیکنان سبب شد که در لیگ رکورد بزنیم؛ فکر نکنیم تیمی توانسته باشد که در پایان فصل نزدیک به 70 امتیاز کسب کند.

سرمربی گیتی‌پسند در خصوص مرحله پلی‌آف و معایب موجود دربازی‌های حذفی اشاره کرد: بازی با حفاری برای ما حکم یک بازی تمرینی پیش از دیدارهای پلی‌آف را داشت؛ با توجه به اینکه تیم‌های حاضر در پلی‌آف همه در یک زمان شروع به تمرین نمی‌کنند قطعاً فشارها بر روی تیم‌های که زودتر تمرینات خود را آغاز کرده‌اند بیشتر است.

وی تصریح کرد: تیم ما قوانین پیش فصل مسابقات را کاملاً رعایت کرد و بازیکنانم از مردادماه در حال تمرین هستند؛ درحالی‌که بازیکنان دیگر تیم‌ها فرصت استارت و ریکاوری برای پلی‌آف را دارند اما 4 بازیکن تیم من فردا باید در اردوی تیم ملی حاضر شوند؛ اگر من بخواهم بازیکنانم را حفظ کنم عنوان می‌کنند که لک جلوی تیم ملی قرارگرفته است و اگر بخواهم بازیکنان را در اختیار تیم ملی بگذارم من نمی‌توانم سه الی چهار روز تمرینات را بدون حضور بازیکنان اصلی برگزار کنم.

سرمربی تیم گیتی‌پسند ادامه داد: این موارد دلایلی است که من مخالف پلی‌آف هستم و به جزء آن آقایانی که این قانون را وضع کرده‌اند باید بدانند این مسابقات نباید لیگ را تحت شعاع خود قرار دهد؛ در دیگر رشته‌ها دیده‌ایم که بازی‌ها در تمام دوره‌ها به یک شکل انجام می‌شود اما در فوتسال یک بازی دو از سه است و بازی‌های بعدی رفت و برگشت خواهد بود.

لک ادامه داد: اکنون زمانی که تیم ما با تیم چهارم جدول نزدیک به 20 امتیاز اختلاف دارد دقیقاً باید با همین سیستم یعنی یک بازی رفت و یک بازی برگشت مصاف کنیم، در ایران ما پتانسیل این سیستم را نداریم زیرا باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر حرفه‌ای نیستند، اغلب تیم‌های لیگ برتری از ابتدای فصل مدام با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی اذعان کرد: فشار اصلی پلی‌آف بر روی گیتی‌پسند است، اواسط دوره حذفی مجدداً بازیکنان اصلی تیم ما باید راهی اردوی تیم ملی شوند؛ با این حال ما چاره‌ای نداریم اما مطمئن هستم که گیتی‌پسند شایسته قهرمانی است.

سرمربی گیتی‌پسند در خصوص حواشی دیدار تیم خود مقابل شهروند ساری و آرای کمیته انضباطی در خصوص این دیدار افزود: کار بد همیشه بد است؛ در بخشی که هواداران وارد زمین شدند ما مقصریم و همه‌جا معذرت‌خواهی کرده‌ایم اما خیلی‌ها فراموش کردند که این اتفاقات در دیگر شهر‌ها نیز انجام می‌شود.

لک اضافه کرد: در ساری از دقیقه یک تا چهل مدام به تیم ما فحاشی می‌شود؛ این موضوع را آقای نجاریان و غیره مدیریت نمی‌کنند، ما مدیریت می‌کنیم که پس از چهل دقیقه سرمان را پایین می‌اندازیم و سالن را ترک می‌کنیم؛ اینکه دوستان سیاست را نیز وارد فوتسال کردند واقعاً کار زشتی بود که بتوانند سه امتیاز این بازی را کسب کنند؛ تیم ساری در نیمه دوم باید بازی می‌کرد با حرکات سیاه نمایی ادعا کردند که چوپ و چماق است که من شخصاً چیزی ندیدم حتی یک قطره خون.

وی تصریح کرد: به آراء کمیته انضباطی احترام می‌گذاریم، اما از کمیته انضباطی درخواست دارم اگر جای دیگر نیز از این دست اتفاقات افتاد به این شکل محکم و قاطع عمل کنند و از شورای شهر اصفهان نیز درخواست دارم فقط در این مواقع گیتی‌پسند را نبینند و همیشه تیم را حمایت کنند حداقل در شش بازی که در ادامه‌داریم.

(تصاویر آرشیوی می باشد)