تیم فوتسال گیتی پسند با شکست تیم مس سونگون ورزقان رکورددار شد.

به گزارش پایگاه خبری باشگاه، تیم گیتی پسند از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال در ورزشگاه پیروزی اصفهان میزبان تیم مس سونگون بود که در پایان با نتیجه 5 بر4 از سد این تیم گذشت.

گیتی پسند با این پیروزی رکورددار یازده پیروزی پیاپی در لیگ برتر فوتسال شد و رکورد قبلی خود با 10برد پیاپی در دو فصل قبل را جابجا کرد.

در این دیدار ابتدا سعید احمد عباسی گل نخست سرخ پوشان اصفهانی را به ثمر رساند و در ادامه مهدی جاوید گل دوم گیتی پسند را به ثمر رساند که خوشحالی وی به مزاج بازیکنان مس سونگون خوش نیامد و منجر به تنش میان آنان شد و داور در یک تصمیم آنی اقدام به اخراج مهدی جاوید از گیتی پسند و فرهاد فخیم از مس سونگون نمود که واکنش نیمکت نشینان هر دو تیم را به همراه داشت.

در ادامه مهران عالیقدر گل سوم تیمش را به ثمر رساند که این گلزنی برایش خوش یمن نبود چرا که با پای بازیکن مس سونگون از ناحیه سر مصدوم  و بعد از آن راهی بیمارستان شد.

بابک نصیری تک گل مسی ها را در نیمه اول به ثمر رساند تا نیمه نخست این دیدار با نتیجه سه بر یک به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم گلزنی علیرضا عسگری و ابوالقاسم عروجی از مس سونگون باعث شد هر دو تیم به تساوی سه بر سه دست پیدا کنند اما زمان زیادی طول نکشید که سعید احمد عباسی دومین گل خود در این دیدار و چهارمین گل گیتی پسندی ها را به ثمر رساند.

 بازی نزدیک و تماشایی هر دو تیم باعث شد تیم میهمان توسط عروجی مجددا به گل دست پیدا کند .نتیجه چهار بر چهار برای هیچ یک از دو تیم راضی کننده نبود و در دقیقه پایانی این محمد شجری از تیم گیتی پسند بود که توانست پیروزی در این دیدار را به نام تیمش ثبت کند و این مسابقه با نتیجه 5 بر 4 به پایان رسید.

این دیدار علاوه بر اینکه جذابترین و حساسترین و مهم ترین دیدار هفته بیست و دوم به شمار می آمد از حیث حاشیه نیز سرآمد بازی های این هفته شد.نماینده فدراسیون که تحت تاثیر حساسیت این دیدار قرار گرفته بود در اقدامی عجیب مخالف خروج آمبولانس برای انتقال مهران عالیقدر به بیمارستان شد که در نهایت و با 20 دقیقه تعلل بازیکن از ناحیه سر مصدوم شده راهی بیمارستان شد!

البته نماینده فدراسیون پیش از آغاز بازی هم با گوینده سالن درگیر شد و اجازه اعلام اسامی بازیکنان تیم گیتی پسند را نداد و همچنین با حمله به خبرنگاران حاضر در سالن حاشیه ساز شد.

استقبال 5هزار تماشاگر از این دیدار از نکات جالب این دیدار بود که باشگاه گیتی پسند از حمایت بی شائبه هواداران قدردانی و بین دو نیمه با انجام مراسم قرعه کشی میان تماشاگران هدایای نفیسی به آنان اهدا کرد.

حضور مسئولین و مقامات استانی و همچنین ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال از دیگر نکات حاشیه ای این دیدار بود.

تیم گیتی پسند با این پیروزی 58 امتیازی شد و اختلاف خود با نزدیک ترین تعقیب کننده خود یعنی مس سونگون را به عدد 8 رساند.

***