نیم فصل اول لیگ برتر برای گیتی پسند با عنوان صدرنشینی به اتمام رسید . قرمزپوشان اصفهانی پس از اینکه سال گذشته دستشان از جام دور ماند ، برای لیگ جدید اول به تیم منحل شده تاسیسات دریایی یورش بردند و بهترین های این تیم را جذب کردند . رضا لک را دوباره برگرداندند و حالا میخواهند دوباره قهرمان شوند . در روزهای ابتدایی لیگ هم در غیبت مس تکتازی کردند .
آنها در هفته اول یک پیروزی نزدیک ۲ _ ۱ برابر مقاومت البرز کسب کردند . گیتی پسند پیش از این ۴ بار دو سالهای ۹۵ و ۹۶ با مقاومت بازی کرده بودند که ۳ پیروزی و ۱ تساوی حاصل کار آنها بود .
در هفته دوم تساوی ۲ بر۲ در قم برابر سوهان محمد سیما اولین زنگ خطر آنها شد . اما در هفته سوم با هت تریک سعید احمد عباسی که جای خالی مهدی جاوید را خوب پر کرده بود ، 6 بر 0  تیم بحرانی شهرداری ساوه را شکست دادند . آنها در ۴ بازی گذشته خود برابر شهرداری ساوه به ۴ پیروزی دست پیدا کرده بودند که با این برد به ۵ پیروزی رسیدند .
در هفته چهارم پوکر سعید احمد عباسی بانی پیرزوی پر گل اصفهانی ها شد . آنها با ۸ گل برابر ۳ گل پارسیان که امین مجیدی پور به ثمر رسانده بود ، به پیروزی ۸ _ ۳ دست پیدا کردند . گیتی پسند در دو تقابل پیشین برابر پارسیان هم دو پیرزوی پر گل دست کرده بود .
هفته پنجم اولین کلین شیت سپهر محمدی رقم خورد و با نتیجه ۳ _ ۰ مقاومت قرچک را شکست دادند . در این بازی دبل عالیقدر بانی اول پیروزی بود . این دو تیم پیش از این دو بار بازی کرده بودند که ماحصل آن یک پیروزی و یک تساوی برای گیتی پسند بود .
گیتی پسند در هفته ششم با چهار گل که چهار بازیکن به ثمر رساندند ، سن ایچ را شکست دادند تا همچنان روی نوار پیروزی باشند .
گیتی پسند در هفته هفتم به مشهد رفت که از بازی سال قبلش خاطره خوبی نداشت . اما دو گل عالیقدر و بازگشت جاوید برای انها یک پیروزی ۴ _ ۱ را برابر فرش آرا رقم زد . این دو تیم در چهار تقابل پیش از این ۳ پیروزی برای گیتی پسند و یک پیروزی برای فرش آرا در بر داشت .
هفته هشتم نزدیک بود که نتیجه جز پیروزی داشته باشد . اصفهانی ها در بندر با یک نتیجه نزدیک ۵ _  ۴ به پیروزی رسیدند و دبل جاوید به آنها کمک کرد تا بازگشت آذرخشی ها بی ثمر بماند .. در چهار تقابل پیشین ، ۳ پیروزی و یک تساوی برای گیتی پسند ثبت شده بود .
هفته نهم بالاخره رنگ شکست در خاطره گیتی پسندی ها ثبت شد . مس که از جام باشگاه هاس آسیا برگشته بود ، با پیروزی ۴ – ۳ گیتی پسند را شکست داد . در چهار تقابل پیش از این دو تیم ، مس دو پیروزی ، یک تساوی و یک پیروزی هم برای گیتی پسند بود که دوباره مسی ها بردند تا مدعی جام بمانند . در هفته دهم ، جاوید هت تریک کرد تا نتیجه ۶ – ۲ برای پیروزی برابر ارژن رقم بخورد . در چهار تقابل پیش از این دو تیم ، ۴ پیروزی برای گیتی پسند رقم خورده بود .
اما دومین شکست گیتی پسند ، در ساری و برابر شهروند رقم خورد . نتیجه ۳ _ ۲  به سود شهروند . ساروی ها با این پیروزی تمام مدعیان را شادمان کردند در چهار تقابل پیش از این ۳ پیروزی برای گیتی و یک تساوی رقم خورد بود که این بازی اولین پیروزی شهروند برابر گیتی پسند بود .
هفته دوازدهم باز یک پیروزی پر گل دیگر برای نماینده اصفهان  رقم خورد . انها قعرنشین جدول را ۸ _ ۳ شکست دادند . پوکر جاوید بانی این پیروزی پر گل بود و بالاخره در آخرین بازی لیگ در اهواز و برابر تیم حفاری یک پیروزی مهم کسب کردند تا برای قهرمانی نیم فصل در اهواز جشن و پایکوبی راه بیاندازند . در چهار تقابل پیشین این دو تیم ، حفاری دو پیروزی کسب کرده بود و گیتی پسند یک پیروزی و یک تساوی داشت .
سپهر محمدی گلر ملی پوش ، برای گیتی پسند دو کلین شیت برابر شهرداری ساوه _ مقاومت قرچک به دست آورد .
سعید احمد عباسی با ۱۷ گل و مهدی جاوید با 13 گل دو صدرنشین گلزنان لیگ هستند که نقش مهمی در صدرنشینی این تیم داشتند‌ .
گیتی پسند با ۱۰ برد ، بیشترین برد ، با یک تساوی ( به صورت مشترک ) کمترین تساوی ، با ۵۶ گل زده بیشترین گل زده ، با ۲۷ گل خورده دومین تیم از لحاظ گل خورده ( به صورت مشترک ) و با تفاضل ۲۹ گل بهترین تفاضل را دارند . ۳۱ امتیاز حاصل ۱۳ بازی انهاست و نشان از این دارد که جایگاه صدرنشینی در نیم فصل را با شایستگی کسب کرده اند .

کاری از گروه تحلیل و آمار اخبار فوری فوتسال .