تیم فوتسال گیتی پسند برای جبران شکست هفته گذشته خود با راه اندازی جشنواره گل از اهورای بهبهان یک قربانی ساخت.

سرخ پوشان اصفهانی در نخستین بازی از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال در سالن پیروزی میزبان اهورای بهبهان بود که در پایان با نتیجه پر گل 8  بر3 از سد این تیم گذشت.

تیم گیتی پسند تنها در نیمه اول موفق به زدن پنج گل به میهمان خود شد و تنها رضا شایان فر از اهورا توانست یکی از گل های خورده را برای تیمش جبران کند.

اما در نیمه دوم اهورا کمی هجومی تر نشان داد و توانست توسط سجاد مسیحی به گل دوم خود دست یابد. در ادامه گیتی پسند بازی پنج نفره را در دستور کار خود قرار داد که این موضوع بیشتر به نفع تیم مهمان تمام شد و بلافاصله توسط رضا سهرابی به گل سوم خود رسید.

اگرچه اندیشه های رضالک در پنج نفره کردن تیمش معکوس عمل کرد اما وسوسه زدن گل های بیشتر و کاهش اختلاف گل از سوی بهبهانی ها باعث شد سرمربی این تیم نیز به تاکتیک پاور پلی روی آورد که این بار دو موقعیت طلایی گلزنی را برای گیتی پسندی ها فراهم کرد که مهدی جاوید هر دو موقعیت را با گلزنی خود استحکام بخشید و علاوه بر چهارگله کردن خود در این دیدار پیروزی هشت بر سه تیمش را رقم زد.

در این بازی مهدی جاوید(4)،محمدحسین درخشانی، مسلم اولاد قبا و سعید احمدعباسی(2) برای گیتی پسند گلزنی کردند.

در نیمه دوم رضالک که از نتیجه بدست آمده تیمش در نیمه نخست حسابی رضایت پیدا کرده بود به جای سپهر محمدی، حسین حسینی دروازه بان دوم خود را درون چارچوب سرخ پوشان قرار داد.

در حاشیه و پیش از آغاز این دیدار و به همت باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی پسند نیز فاطمه دهقان 9ساله مبتلا به بیماری نادر اس ام آ در سالن پیروزی اصفهان حضور یافت و برای تامین هزینه های بیماری خود مورد حمایت جامعه ورزش استان قرار گرفت و در اقدامی خیرخواهانه بسیاری از ملی  پوشان و ورزشکاران استان به کمپین حمایت از این خردسال پیوستند.