سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: بازی مقابل مس سونگون بسیار سخت و حساس است، هرچند امسال در لیگ برتر با توجه به تغییراتی که در قوانین صورت گرفته دیگر بازی آسان نداریم.

به گزارش پایگاه خبری باشگاه، رضا لک در گفت‌وگویی در خصوص وضعیت تیمش برای مصاف با مس سونگون اظهار کرد: هفته گذشته برای ما درس‌های خوب و بزرگی به همراه داشت، اینکه بازیکنان یاد گرفتند تا ثانیه آخر تلاش کنند، بجنگند و خود را پیروز میدان تصور نکنند موضوعی که در 8 دقیقه آخر بازی قبل مقابل آذرخش برای ما دردساز شد. از ابتدای فصل تا کنون بر اساس برنامه ای که داشتیم حرکت کردیم.

وی ادامه داد: مس سونگون از تیم‌های خوب لیگ است، قهرمانی در فصل گذشته و همچنین جام باشگاه‌های آسیا نشان از توانمندی این تیم است. در این مدت تلاش کردیم علاوه بر تمرینات تخصصی بیشتر بر روی مسائل و شرایط روحی و روانی آن‌ها کار کردیم و امیدوارم با انجام یک بازی خوب و دیدنی همراه با نتیجه مطلوب بتوانیم مسیر خود را هموارتر کنیم.

وی تصریح کرد: امسال با توجه به تغییراتی که در قوانین داشتیم و پلی آف بودن مسابقات تمام تیم‌ها برای استفاده از فرصتی که به آن‌ها داده شده است تلاش مضاعفی می‌کنند و بنابراین نباید اشتباهی در طول لیگ داشته باشیم. انجام حتی یک اشتباه کوچک و نداشتن تمرکز در بازی‌ها می‌تواند برای هر تیمی دردساز شود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص اعتراضاتی که نسبت به قضاوت داوران در طی هفته‌های گذشته شده است، گفت: ابتدا باید بگویم در جایگاهی نیستم که بتوانم یا بخواهم در خصوص داوران و عملکرد آن‌ها اظهارنظر کنم. بهتر است هر کسی در جایگاه خود صحبت کند.

لک خاطر نشان کرد: همان گونه که تیم‌ها در حال جوانگرایی هستند کمیته داوران نیز به دنبال جوانگرایی تیم داوران کند همانند تیم ملی که برای داشتن تیمی قوی و توانمند برای آینده جوانگرایی کردیم و نتایج آن را هم دیدیم در بخش داوری نیز نیاز به جوانگرایی بوده که در حال انجام شدن است و می دانیم که هر جوانگرایی و تغییراتی بهایی دارد. البته داوران جوان و تحصیلکرده ما تلاش می‌کنند در کنار داوران با تجربه قضاوت‌های خوبی داشته باشند که برای همه آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.