به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، حسین شاهزیدی سرمربی تیم نوجوانان گیتی پسند پس از قهرمانی در مسابقات سوپرلیگ استان در مصاحبه ای با خبرنگار ما به سوالات زیر پاسخ داد:

از وضعیت فعلی نوجوانان و عناوین بدست آمده در سالی که گذشت توضیح بفرمایید؟
پس از قهرمانی در مسابقات شهر اصفهان ، کلا جلسات تمرین ما به تست گیری و آزمون و خطا در مورد بازیکنان انتخاب شده اختصاص پیدا کرد و دقیقا همانند شرایط صعود به لیگ برتر کشور به سختی در جلسات محدودی تیم را به شرایط آمادگی رساندیم و به لطف خدا به سومین مقام (قهرمانی سوپر لیگ) دست یافتیم.

در تست گیری هاتون چند نفر شرکت کردن و چند نفر خوب بودن و بازهم تست گیری برگزار میکنید؟
172 نفر در تستهای اولیه و حدود 45 نفر دیگر نیز در تست گیری دوم ما شرکت کردند.
3 نفر جدید فعلا انتخاب شده اند که در نظر داریم شناخت بیشتری نسبت به آنها پیدا کنیم.
این سه هفته آخر سال نیز روزهای پنجشنبه از ساعت 15 تا 17 در سالن پیروزی تصمیم به تست گیری داریم.
طبق رایزنیهای انجام شده ، مربیان هم استانی و برون استانی زیادی اعلام آمادگی کردند که بازیکنانشون رو در تستها شرکت بدهند و به مرور همگی آنها رو خواهیم دید. ما طبق نظر باشگاه تمام سعیمون رو میکنیم که توجه ویژه به بازیکنان بومی داشته باشیم.

نظر شما در مورد فوتسال پایه اصفهان چیست؟
در سالهای گذشته تعدد تیمهای پایه اصفهان در مسابقات کشوری موجب شد که بازیکنان مستعد در این تیمها متفرق شوند ، نتیجه حاصل نشود و این استعدادها نا امید و دل سرد شوند.
از طرفی با توجه به اینکه استان اصفهان سرشار از مربیان فنی و با دانش هست فوتسال پایه اصفهان هم بسیار عالیه .
ولی این فقط در رقابت درون استانی اصفهان بروز داده میشه.
آنچه که مکمل این حسن فوتسال پایه اصفهان میتونه باشه لجبازی نکردن ، اعتماد و تجمیع زحمات مربیان(بازیکنان) در قالب یک تیم و شرکت آنها در مسابقات کشوری است.
وقتی بازیکنان مستعد همگی در قالب یک تیم تجمیع شوند ، به یکدیگر بار تکنیکی و تاکتیکی ، و اعتماد به نفس داده ، رقابت بیشتر شده و خروجی آن چهره شدن این بازیکنان مستعد است.
باشگاه گیتی پسند امسال در رده نوجوانان جواب محبت مربیان و باشگاههایی رو که اعتماد کردن و بازیکنانشون رو در اختیار ما قرار دادند داد و پس از مسابقات اونها رو در اختیار باشگاههای قبلیشون قرار داد.
مربیان عزیز میتوانند با تعامل و همراهی بیشتر با باشگاه گیتی پسند دسترنج خود را در جهت پیشرفت هر چه بیشتر بازیکنانشان همراهی نمایند.

نظرتون درخصوص باشگاه گیتی پسند چیست؟
باشگاهی است حرفه ای که کاملا منطقی و آینده نگر عمل میکنه.
باشگاهیه که بعد از چندین سال با مدیریت دل سوزانه آقای جنتی و برنامه ریزی آقای عراقی زاده و مدیریت اجرایی آقای میر حسینی داره به بچه های اصفهان اهمیت میده و آینده درخشانی رو برای بومی سازی بزرگسالان گیتی پسند متصور هستند.
ما (در تیمهای پایه)قصد داریم همسو با استراتژی باشگاه ، تیم بزرگسالانمون رو تاسالهای آینده از بازیکنان پرورش یافته غنی کنیم.

امکانات سخت افزاری که باشگاه در اختیار تیمهایش قرار میده از جمله : هتل ، البسه کامل ، وضعیت غذا ،سالن تمرین و بسیاری موارد دیگر در ایران بی نظیر هست.
و مربيان و بازيكنان زيادي آرزوي حضور در این باشگاه رو دارند.

برای چه مسابقاتی خودتون رو آماده میکنین و هدفتون چیه؟
تیم رو جهت حضور در مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور آماده میکنیم. هدف اصلی ساخت و ساز و آماده کردن بازیکنان از لحاظ فنی ، تکنیکی ، تاکتیکی ، روانی و تجربی و تحویل به تیم بزرگسالان و تیمهای ملی است. ان شا اله در کنار ساخت و ساز بتوانیم دوباره در جمع چهار تیم برتر کشور قرار بگیریم.

از عملکرد بازیکنانتان راضی هستید؟
بازیکنانی که فعلا داریم از لحاظ تکنیکی به مهارتهای قابل توجهی رسیدند. آنها باهوش و بسیار تاکتیک پذیر شده اند. آنها کاملا حرفه ای و تابع مربی ، نظم و انظباط فردی و تیمی هستند. با توجه به شرایط بسیار خوب باشگاه ، آینده درخشانی رو برای آنها پیش بینی میکنم.

برنامه شما در ادامه کار چیست؟
در حال حاضر با کادر فنی در حال برنامه ریزی کارهای سیستمی و تاکتیکی هستیم تا بلافاصله پس از تست گیری و در مورخ 97/1/31 استارت تمرینات اصلیمون رو بزنیم.
برگزاری مسابقات دوستانه با استانهای دیگر و شرکت در تورنمنت های کشوری ارتباط با کادر فنی تیم ملی المپیک و ترتیب برگزاری مسابقات دوستانه با تیم ملی المپیک از برنامه های دیگر ماست.

حرف آخر:
ضمن قدردانی از باشگاه بدلیل اینکه توجه ویژه ای به جوانهای اصفهانی دارد ، دلیل عمده پیشرفتها و نتایج درخشان تیم نوجوانان گیتی پسند ، را دلسوزیهای تک تک کادر فنی آقایان عابدی ، ناطقی ، آقادادی ،هراتیان و داودی میدانم و از تک تک آقایان بابت زحماتشون تشکر میکنم.