به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، حسین شمس در گفت‌وگویی درباره دیدار تیمش برابر پارسیان شهر قدس در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: تیم پارسیان شهر قدس از زمان آمدن خوراکچی متحول شده و با گرفتن چندین امتیاز در دیدارهای سخت تعهدی در تیم ایجاد شده است.

وی افزود: پارسیان با خوراکچی امتیازات خوبی جمع کرده و تیم بسیار خطرناکی به شمار می‌رود و به طور قطع برای کسب 3 امتیاز به اصفهان می‌آیند، ما نیز باید باهوش بازی کنیم تا 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره حواشی دیدار تیمش برابر آتلیه طهران قم خاطرنشان کرد: گلایه خود را به کمیته داوران و کمیته فوتسال رساندیم، داوران در این دیدار علاوه بر یک پنالتی، گل 100 درصد ما را نیز نگرفتند، گلی که در آن لحظه تلویزیون قطع شده بود و نشان ندادند.

وی تصریح کرد: عباسی بازیکن ما به راحتی مدافع حریف را از پیش رو برداشت و گل زد که متأسفانه خطا اعلام شد، داوری بسیار ضعیف بود، به هیچ وجه 2 داور این دیدار را نمی‌بخشم چون نقش خود را در بازی به خوبی ایفا نکردند و حق را به حق‌دار ندادند.

شمس بیان کرد: این داوران باید در آینده به جامعه فوتسال پاسخگو باشند و این اتفاقات سال‌ها در اذهان می‌ماند، امیدوارم تغییر و تحولی در کمیته داوران و چینش داوری ایجاد شود، افرادی که با قضاوت اشتباه باید 4 یا 5 سال محروم شوند مجدد در لیست قضاوت قرار می‌گیرند.

وی گفت: داورهای خوب و بین‌المللی ما همچون نصیرلو داور سوم می‌شوند و داورانی که تا کنون قضاوت نداشتند داور نخست و دوم می‌شوند، امیدوارم گوش شنوایی پیدا شود تا در 4 هفته پایانی را از داوران با تجربه استفاده شود.