به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند، درخصوص دیدار با تاسیسات دریایی صحبتهای جالبی با خبرنگار ما داشت که در ذیل خواهید خواند:
عراقی زاده گفت: در ابتدا از داوری بسیار خوب نصیرلو و مهرابی افشار و تیم آنان که به خوبی این دیدار را قضاوت کردند و همچنین ناظر ویژه داوری این دیدار علیرضا سهرابی تشکر می نمایم.
قائم مقام گیتی پسند گفت همانطور که پیش بینی می کردیم بازی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده که سهم دو تیم در این کیفیت بسیار بالا ، مساوی بود تز طرفی مدیریت دو باشگاه بازیکنان خود راقبل از بازی به آرامش دعوت کرده بودند و دیدیم از شیطنتهای بازیکنی خاص در این دیدار خوشبختانه خبری نبود که این نشان دهنده توصیه های لازم از طرف مدیران تاسیسات به وی بود که بازی رفت دچار حاشیه شد.
قائم مقام گیتی پسند گفت: این دیدار سه امتیاز بیشتر نداشت که در روزی کهروی خوش فوتسال برای ما نبود و هرچه زدیم گل نشد به راحتی گل دریافت کردیم .
عراقی زاده گفت : بعضی از بازیکنان ما به خوبی در اصول دفاعی به تیم کمک نمی کنند و همچنین در ضربات آخر دقت ندارند که همین امر کار ما را امسال سخت کرده است.
وی گفت: هنوز متاسفانه تعدادی از بازیکنان ما به این بلوغ فکری نرسیده اند که برای چه باشگاهی بازی می کنند و فکر می کنند با بی خیالی و توریست وار می توان قهرمان شد.
قائم مقام گیتی پسند افزود: اگر قرار به ضرر باشد در باختها همه با هم در باشگاه ضرر می کنیم و این بازیکنان باید به خودشان تکانی بدهند.
عراقی زاده افزود البته هنوز 8 هفته از لیگ باقی مانده و 24 امتیاز تقسیم خواهد شد که این برای ما بسیار امیدوار کننده است و این قدرت را در تیممان می بینیم و به کادر و بازیکنانمان اعتقاد و اطمینان را داریم. ما بازی با تاسیسات را فراموش می کنیم و قطعا کادر و بازیکنمان به برد آذرخش فکر خواهند کرد و پیش به سوی اتفاقات و حوادث در لیگ تا پایان فصل با امید به سوی قهرمانی خواهیم رفت.
عراقی زاده در پایان گفت: قطعا سه تیم بالای جدول بازیهای سختی در ادامه خواهند داشت که سعی می کنیم به بهترین نحو از فرصتهای ایجاد شده استفاده کنیم.