به گزارش پایگاه خبری باشگاه، حسین شمس امشب پس از پیروزی برابر ارژن شیراز اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. هرگز انتظار نداشتیم تیم ارژن این چنین با انگیزه بازی کند.

وی ادامه داد: زمانی که تیم ما 2 بر صفر جلو بود، ارژن بازی را رها نکرد تا بالاخره توانست بازی را به تساوی بکشاند. بازیکنانم با تمرکز خوبی بازی کردند و احتمال اینکه حتی در ثانیه‌های که به گل دست پیدا کنیم را داشتیم. توانستیم با تعویض‌هایی که انجام دادیم پیروز میدان باشیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: به دلیل اینکه سال گذشته این تیم قهرمان لیگ شده است، هر تیمی در مقابل گیتی‌پسند قرار می‌گیرد با تمام انگیزه‌شان به مصاف با تیم ما می‌آیند.

وی تصریح کرد: فیلم بازی ارژن برابر مقاومت را مشاهده کرده بودیم، این چنین بازی نمی‌کردند. در کل این 3 امتیاز شیرین بود ولی با تفاضل خوبی پیروز نشدیم. امیدوارم در ادامه بتوانیم بهتر از این بازی کنیم.

شمس درباره قضاوت تیم داوری نیز گفت: داوری خوب عملکرد و از نظر من ایرادی نداشتند و در نتیجه بازی موثر نبودند.

وی درباره گل مردودی تیم حریف نیز گفت: قانون جدید می‌گوید اگر دیرک دروازه در حین بازی جابه‌جا شود باید بازی متوقف شود. این قانون جدید است که من از آن اطلاعی ندارم ولی داوران بازی پرتجربه هستند و امروز باعث شد از آن‌ها یک قانون جدید را یادبگیریم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره شایعه برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتسال در اصفهان گفت: اگر ایران با تیم‌های ملی آرژانتین، برزیل، اسپانیا و ایتالیا بازی کند باعث پیشرفت‌اش می‌شود اما اینکه ایران با تیم‌های همچون آذربایجان، قزاقستان و روسیه بخواهد بازی کند دردی از این تیم دوا نخواهد شد که اکنون شنیده می‌شود با این تیم‌ها دیدار خواهد کرد.

وی ادامه داد: من با برگزاری این مسابقات در این زمان مخالف هستم چراکه اکنون میانه لیگ هستیم و تیم ما در حال نتیجه‌گیری است. گیتی‌پسند دارای بازیکنان ملی‌پوش زیادی است و احتمال اینکه در این مسابقات مصدوم شوند هست. ای کاش فدراسیون از برگزاری این جام بگذرد چراکه بی حاصل است.

شمس درباره متحول شدن این تیم پس از برکناری افضل و آمدنش به تیم اظهار داشت: کار خاصی در تیم انجام ندادم و فقط روی روحیه بازیکنانم کار کردم. معمولا هر تیمی نتیجه نگیرد سرمربی خود را عوض می‌کند تا به تیم شوک وارد شود. فکر می‎کنم یک شوک تغییر باعث شد تا بازیکنان از خواب بیدار شوند وگرنه تیم همان تیم افضلی است. / تسنیم