به گزارش پایگاه خبری باشگاه، ، دیدار 2 تیم گیتی‌پسند اصفهان و هیئت فوتبال قم از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال از ساعت 16 در ورزشگاه پیروزی اصفهان آغاز شده است.

حسین شمس در نخستین دیداری که بر روی نیمکت گیتی‌پسند نشسته سپهر محمدی، ویتور هوگو، محمد کشاورز، لئوناردو سیلوا، علی اصغر حسن زاده، محمد حسین درخشانی، احمد اسماعل پور مسعود دانشور، حسین حسینی، محمد زارعی، ابوالقاسم عروجی و سعید افشار را در ترکیب خود دارد.

سید مهدی غیاثی سرمربی تیم هیئت فوتبال قم نیز در این دیدار علی حسن پور، مهدی زاهدی، مهدی کرمانی، علی عباسی، سید حسین رضوی، مهدی فتح خانی، مجتبی ولی منش، علی شریفی، فرهاد فلامرزی، شهاب بشری دوست، محمد رمضانی و عابد خسرو بیگی را در ترکیب خود دارد.

دقیقه 3 کشاورز از روی نقطه اوت توپ را به حسن زاده پاس داد که این بازیکن بازیکن مقابل خودش را به زیبایی جا گذاشت و ضربه این بازیکن را دروازه بان تیم هیئت فوتبال قم دفع کرد.

در دقیقه 5 این دیدار رضوی بازیکن تیم هیئت فوتبال قم بر روی اشتباه توگو بازیکن گیتی پسند صاحب توپ شد اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

افشار بازیکن گیتی‌پسند در دقیقه 6 ضربه بسیار زیبایی را از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه حریف زد که این توپ با برخورد به بازیکنان حریف به بیرون رفت.

در دقیقه 6 بازی زارعی بازیکن گیتی‌پسند با ضربه‌ای بسیار زیبا گل نخست این تیم را به ثمر رساند که روی این گل دروازه‌بان حریف نیز به نوعی مقصر بود.

علی عباسی بازیکن تیم هیئت فوتبال قم در دقیقه 8 بازی توانست در تک به تک با دروزه‌بان حریف گل نخست تیمش و گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

سعید افشار در دقیقه 9 ضربه‌ای بسیار زیبا و زمینی را به سمت دروازه حریف زد که از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

محمد کشاورز کاپیتان تیم گیتی‌پسند در دقیقه 11 پاس هم تیمی خود را به ضربه‌ای بسیار زیبا به گل تبدیل کرد.

در دقیقه 13 زاهدی بازیکن تیم هیئت فوتبال قم ضربه‌ای سنگین و زیبا را به سمت دروازه گیتی پسند زد که سپهر محمدی با واکنشی بسیار زیبا این توپ را دفع کرد.

در ابتدای نیمه دوم محمد کشاوز در میانه میدان یک بازیکن را از سر راه خود برداشت و ضربه‌ای زیبا را به سمت دروازه هیئت فوتبال قم زد که با واکنش دروازه بان حریف مواجه شد.

در دقیقه 23 احمد اسماعیل حرکتی انفرادی را آغاز کرد که دروازه بان و بازیکن حریف را جا گذاشت اما نتوانست توپ را وارد دروازه حریف کند.

حسن زاده در دقیقه 38 ضربه ایستگاهی را به سمت دروازه حریف زد که به تیر دروازه برخورد کرد و گل نشد.

در دقیقه 39 حسن زاده توانست گل سوم تیمش را به ثمر رساند و بازی با نتیجه 3 بر یک به سود گیتی‌پسند به پایان رسید.