به گزارش پایگاه خبری باشگاه، دیدار معوقه هفته چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بین تیم‌های گیتی‌پسند و تأسیسات دریایی تهران از ساعت ۱۷ امروز در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد که این بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به سود تأسیسات دریایی به پایان رسید تا این تیم در پایان دور رفت لیگ برتر در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

شرح این مسابقه را در ادامه می‌خوانید:

اسامی بازیکنان تیم گیتی‌پسند:

احمد اسماعیل پور، محمد کشاورز، علی اصغر حسن زاده، سپهر محمدی، ابوالقاسم عروجی، سعید احمد عباسی، مهرداد جابری، لئوناردو داسیلوا، مهرزاد صادقی، ویتور هوگو، محمد زارعی و سعید افشار

سرمربی: علیرضا افضل

اسامی بازیکنان تیم تأسیسات دریایی:

مصطفی نظری، وحید شمسایی، مجید رئیسی، سید ابوالفضل حسینی، مجید حاجی بنده، علیرضا وفایی، مهدی جاوید، بهروز جعفری، محمد شجری، مهران عالیقدر، مسلم اولادقباد و وحید سیفان

سرمربی: رضا ناصری

گل‌ها:
گیتی‌پسند: لئوناردو داسیلوا - علی اصغر حسن‌زاده
تاسیسات دریایی: مهدی جاوید (۲) - وحید شمسایی - مجید حاجی بنده

اخطار:

گیتی‌پسند: سعید احمد عباسی - احمد اسماعیل‌پور

تأسیسات دریایی: وحید شمسایی - مهران عالیقدر

شرح گل‌ها:

دقیقه ۲۰ (گیتی پسند ۰-۱ تأسیسات دریایی): ۱۷ ثانیه به پایان نیمه اول، کرنر ارسالی وحید شمسایی در محوطه جریمه به مجید حاجی بنده رسید و این بازیکن با یک پاس پشت پا به جاوید و ضربه بغل پای وی گل نخست تأسیسات به ثمر رسید.

دقیقه ۲۲ (گیتی پسند ۰-۲ تأسیسات دریایی): حرکت انفرادی وحید شمسایی و شوت سرکش این بازیکن برای دومین بار دروازه سپهر محمدی را باز کرد.

دقیقه ۲۶ (گیتی پسند ۰-۳ تأسیسات دریایی): کار تیمی و پاسکاری سریع بازیکنان تأسیسات دریایی باعث به هم ریختن سیستم دفاعی گیتی‌پسند شد و پاس مسلم اولادقباد به تیرک دوم را مجید حاجی بنده وارد دروازه گیتی پسند کرد.

دقیقه ۲۴ (گیتی پسند ۱-۳ تأسیسات دریایی): در شرایطی که گیتی پسند بصورت پاور پلی بازی می کرد، پاس های تک ضرب این تیم منجر به دور زدن دفاع تأسیسات دریایی شد و پاس احمد اسماعیل پور به لئوناردو داسیلوا در مقابل دروازه و شوت این بازیکن گل نخست را برای گیتی پسند به همراه داشت.

دقیقه ۲۸ (گیتی پسند ۱-۴ تأسیسات دریایی): توپ ربایی مهران عالیقدر پایه گذار ضد حمله تأسیسات دریایی بود و پاس وی به جاوید و شوت این بازیکن گل چهارم را برای تأسیسات به ثمر رساند.

دقیقه ۳۰ ( گیتی پسند ۲-۴ تأسیسات دریایی): شوت نوک پای حسن زاده از پشت محوطه جریمه گل دوم گیتی پسند را وارد دروازه مهدی نظری کرد.

با این نتیجه، تأسیسات دریایی تهران ۳۳ امتیازی شد و بالاتر از مس سونگون در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت و قهرمانی نیم‌فصل را به نام خود ثبت کرد. تیم‌های مس سونگون و گیتی‌پسند هم با ۳۲ و ۲۸ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفتند.