به گزارش پایگاه خبری باشگاه، محمدحسین عراقی‌زاده، قائم مقام باشگاه گیتی‌پسنددر مورد تساوی ۲ بر ۲ تیم فوتسال گیتی‌پسند مقابل مقاومت قرچک گفت: ما بازی خیلی سختی داشتیم و تیم مقاومت تیم خیلی خوبی همراه با تماشاگران پرشوری که دارد به خوبی مقابل ما ظاهر شد.
وی در ادامه گفت: همین تیم مقاومت سه هفته پیش توانست تیم مس سونگون را در قرچک با نتیجه ۵ بر یک شکست دهد و مطمئن باشید این تیم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و برای سایر تیم‌های مدعی در جدول مشکل‌ساز خواهد بود.
قائم مقام باشگاه گیتی پسند گفت: از این مسابقه استقبال خوبی از طرف مردم خوب قرچک شد و تماشاگران فقط تیم خود را تشویق می‌کردند اما متأسفانه عده‌ کمی تماشاگرنما در سالن مسابقه شروع به فحاشی و در حال به هم زدن نظم سالن بودند.
عراقی‌زاده گفت:‌ ما به خوبی در این دیدار توانستیم تیم خوب مقاومت را مهار کنیم و تا دقایق آخر بازی ۲ بر یک از این تیم جلو بودیم که متأسفانه در اثر یک اشتباه در ثانیه‌های آخر گل تساوی را خوردیم. به هر صورت مسابقه تمام شد و از کسب یک امتیاز هم راضی هستیم. جا دارد واقعاً از فرماندار خوب قرچک، نیروی انتظامی و مسئولان باشگاه مقاومت تشکر و قدردانی نمایم.
وی همچنین در مورد وضعیت لیگ گفت: امسال لیگ سختی داریم و همه تیم‌ها فقط برای کسب ۳ امتیاز بازی می‌آیند و پیش‌بینی نتایج بازی‌ها واقعاً سخت است. همچنین مطمئنم که تا آخر بازی‌ها قهرمان لیگ مشخص نیست.