به گزارش پیگاه خبری باشگاه، علیرضا افضل پس از صعود تیمش به فینال جام باشگاه‌های فوتسال آسیا با پیروزی ۴ بر ۲ مقابل الریان قطر، در خصوص این بازی اظهار کرد: بازی را خوب آغاز کردیم و در ۱۰ دقیقه اول فوق‌العاده بودیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم، به ۲ گل رسیدیم و بازی در اختیار ما بود ولی قدر موقعیت‌های خود را ندانستیم و روی اشتباه تیمی گل اول را دریافت کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان پس از گل نخست الریان عصبی شده بودند که البته مقصر من بودم که در کنار زمین به دلیل فرصت‌سوزی‌های تیم عصبی بودم. در نهایت تا پایان نیمه نخست موفق شدیم به گل سوم هم برسیم و با کنترل کردن بازی در نیمه دوم، پیروز میدان شدیم.

افضل در مورد رویارویی تیمش با چونبوری تایلند در فینال و اینکه گیتی‌پسند در فینال جام باشگاه‌های ۲۰۱۳ در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شد گفت: چونبوری تیم خوبی است که دو نفر از بهترین بازیکنان آن شاگردان خود من در ایران بودند. شناخت خوبی از این بازیکنان تأثیرگذار چونبوری دارم. چونبوری بسیار منظم بازی می‌کند و گیتی‌پسند مقابل چنین تیم‌هایی راحت‌تر بازی می‌کند.

وی اضافه کرد: مطمئن باشید روز یکشنبه در فینال پیروز میدان خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد اخراج ویتور هوگو در دیدار با الریان قطر و جای خالی او در فینال بیان داشت: همه بازیکنان ما خوب هستند و مطمئن باشید سایر بازیکنان جای او را پر می‌کنند.

افضل در پایان در ورد پیش‌بینی خود از نتیجه فینال جام باشگاه‌های فوتسال آسیا گفت: قهرمان می‌شویم.