به گزارش پایگاه خبری باشگاه، محمدحسین عراقی‌زاده قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در گفت‌وگو با فارس در مورد لغو دیدار امروز تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و هیأت فوتبال استان قم گفت: ما امروز طبق برنامه سازمان لیگ 24 ساعت قبل از مسابقه در شهرستان قم حضور داشتیم و همچنین با سلیمانی هماهنگ کردیم که امروز حتماً این بازی برگزار شود و 2 ساعت قبل از مسابقه در سالن حضور پیدا کردیم.

وی در ادامه گفت: ناظر و نماینده فدراسیون فوتبال و همچنین داور مسابقه جهت شروع انجام دیدار اقدامات لازم را به عمل آوردند که به یکباره یک نفر به نام حراست وزارت ورزش در زمین مسابقه حضور پیدا کرد و از این مسابقه ممانعت به عمل آورد.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: طبق دستور دبیر سازمان لیگ حتماً این بازی باید انجام می‌شد و نماینده و ناظر فدراسیون این موضوع را به اطلاع نماینده سازمان ورزش رساندند ولی باز متأسفانه از برگزاری این مسابقه ممانعت به عمل آمد و دلیل آن موافقت نکردن شورای تأمین استان قم عنوان شد.

عراقی‌زاده گفت: سؤالی که مطرح است چرا در ابتدا 2 نفر نیروی انتظامی در محل حاضر بودند و آمبولانس هم در آن محل بود و بعد از اتفاقات که توسط نماینده وزارت ورزش در سالن مسابقه به وجود آمد به یک باره همه آنان غیب شدند.

وی اظهار داشت: نماینده و ناظر فدراسیون طی تماسی که بعد از این اتفاقات با دبیر کمیته فوتسال سلیمانی داشتند سلیمانی عنوان کرد تحت هر شرایطی این بازی باید برگزار شود و در صورت عدم تأمین امنیت مسابقه حتی بدون تماشاگر این بازی انجام شود ما اجازه برگزاری می‌دهیم و تیم گیتی‌پسند تا آخرین لحظات در زمین ماندگار و در پایان به دستور نماینده سازمان از زمین خارج شدند.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در آخر گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده شما می‌بینید که در بازی دیروز تیم فوتسال آذرخش بندرعباس به دلیل بازی نکردن 3 بازیکن از مسابقه امتناع نموده و امروز هم تیم هیأت فوتبال استان قم با توجه به عدم آمادگی این تیم این مسائل را به وجود آوردند و قطعاً اگر این موضوع در فوتسال باب شود و اگر فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی نتوانند برخورد شدیدی برای اینگونه تیم‌ها در نظر بگیرند قطعاً فوتسال ما رو به نابودی می‌رود.