به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، احمد اسماعیل پور بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند درخصوص تمرینات این تیم و اردوی شهرکرد گفت: بعد از یک دوره بدنسازی که در اصفهان برگزار کردیم به اردوی شهرکرد رفتیم و روزانه در سه نوبت تمرینات شادابی را داشتیم و کم کم بچه ها به مرز آمادگی می رسند و آماده مسابقات لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا خواهیم شد.
اسماعیل پور گفت: شرایط تیم نیز خوب است و همه آماده و پرقدرت تمرینات را شروع کردند و با برنامه ریزی کادر و اهداف باشگاه انشالله برای قهرمانی جام باشگاه های و لیگ ایران آماده خواهیم شد.
وی افزود: شرایط بچه ها و تیم خوب است و شایعاتی که پخش شده بیشتر شیطنت افراد مغرض است ولی هیچ مشکلی نیست و بچه ها رفاقت و اردوی شادابی را پشت سر گذاشته و همه یک دل هستند که به هدف باشگاه و حق خودشان که قهرمانی است برسند.
اسماعیل پور درمورد جام باشگاه ها گفت: تیم ژاپن همیشه جزء تیمهای خوب آسیاست و چین هم تیم خوبی را روانه مسابقات کرده ولی گیتی پسند سابقه قهرمانی در آسیا را دارد و قدرت بلامنازع آسیاست و هدف ما قهرمانی است و امیدوارم که با همتی که کادر فنی و بچه ها انجام می دهند بتوانیم از گیتی پسند که برند فوتسال ایران است قهرمانی را برای دومین بار در آسیا بدست بیاوریم و جزء پرافتخارترین تیم های فوتسال در آسیا شویم