قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند معتقد است این باشگاه به قدری بزرگ است و بازیکنان بزرگی دارد که روند رو به جلوی آن با غیبت یک بازیکن متوقف نشود.

به گزارش پایگاه خبری باشگاه و به نفل از یاشگاه خبرنگاران پویا ، محمدحسین عراقی‌زاده درباره ماندن یا خروج مهران عالیقدر از گیتی‌پسند گفت: عالیقدر در هفته گذشته که تمرینات خود را آغاز کردیم، چهار جلسه غیبت داشت و در اردوی شهرکرد هم شرکت نکرد. ظاهراً او با سرپرست تیم صحبت کرده و دلیل این غیبت‌ها را مسائل شخصی عنوان کرده است. تیم ما روزی سه نوبت تمرین می‌کند و روز شنبه دوباره تمرینات ما آغاز می‌شود. این‌طور نیست که بازیکنی قهر یا گروکشی کند. آقای عالیقدر هم خودش ضرر می‌کند چون با باشگاه قرارداد دارد و این‌طور نیست کسی تمرینات را رها کند. اگر کسی مشکلی دارد، نمی‌تواند آن را به تیم تعمیم دهد. خدا را شکر مشکلی هم وجود ندارد.

وی در این مورد که گفته می‌شود بازیکنان گیتی‌پسند قرار است به خاطر پرداخت نشدن بدهی‌های خود اعتصاب کنند، خاطرنشان کرد: بچه‌ها تمرینات را به خوبی پیگیری می‌کنند. شرایط خوبی داریم و قولی که سال گذشته به بازیکنان دادیم، همه را انجام دادیم. امسال هم قول‌هایی دادیم و طبق آنها جلو رفتیم و این‌ها شایعاتی است که دنبال تیم است. ما به این شایعات توجهی نمی‌کنیم و تیم ما با قدرت به تمرینات خود ادامه می‌دهد. گیتی‌پسند آن‌قدر باشگاه بزرگی است و بازیکنان بزرگ دارد که با نیامدن یک بازیکن هیچ گاه روند رو به جلو باشگاه متوقف نمی‌شود. امیدوارم بتوانیم نماینده‌ای خوب برای ایران در جام باشگاههای آسیا باشیم.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند درخصوص همگروهی این تیم با نمایندگان چین و ژاپن در جام باشگاه‌های آسیا، با بیان اینکه تیم‌های حاضر در این مسابقات قطعاً تیم‌های خوبی هستند، تصریح کرد: کشورهای آسیایی همه سرمایه‌گذاری خوبی در فوتسال کرده‌اند. ژاپن که سابقه خوبی در آسیا دارد و چین هم چند سال است که روی فوتسال سرمایه‌گذاری کرده است و در رده باشگاهى نتایج خوبی کسب کرده است. انشاءالله فوتسال ناب ایرانی را در این بازی‌ها نشان می‌دهیم و هیچ هراسی از هم‌گروهی‌های خود نداریم. به واسطه هدفی که داریم، خیلی محکم و باقدرت پیش می‌رویم تا پس از سومی تیم ملی در جام جهانی 2016 و صعود مقتدرانه تیم زیر 20 سال به المپیک، بتوانیم سومین افتخار را برای ایران کسب کنیم و شادی در جمع فوتسالی‌ها ادامه‌دار باشد. فدراسیون فوتبال هم باید از فوتسال حمایت کند تا این روند رو به جلو، ادامه داشته باشد.