به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند درخصوص برنامه تمرینات تیم فوتسال باشگاه گفت:
باتوجه به اینکه امسال در دوجام باید حضور داشته باشیم تمرینات خود را از 16 اردیبهشت آغاز نمودیم که با توجه به اردوی تیم ملی بازیکنان ملی پوشمان از 20 اردیبهشت به تمرینات اضافه خواهند شد و انشاا... استارت تمرینات با ترکیب کامل ازهمان روز با معارفه سرمربی و کادرفنی و بازیکنان جدید آغاز می شود.
عراقی زاده گفت: طبق برنامه سرمربی تیم دو هفته در اصفهان برنامه های بدنسازی و تاکتیکی ادامه دارد و در هفته سوم با برپایی یک اردو در خارج اصفهان به ادامه روند خواهیم پرداخت و در هفته های بعد انشاا... در صورت امکان با حضور چند تیم داخلی به دنبال برپایی یک تورنومنت هستیم.
قائم مقام گیتی پسند گفت: با توجه به اینکه اولین رویداد بین المللی برای فوتسال ایران بعد از مسابقات زیر 20 سال ، رویدادهای جام باشگا ها می باشد و گیتی پسند نماینده جمهوری اسلامی ایران است با حمایت مدیران فدراسیون و کمیته فوتسال و رئیس کمیته فنی قرار شد با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم و انشاالله با اجرای دقیق برنامه های تمرین شده با هدف قهرمانی آسیا پا به این مسابقات خواهیم گذاشت.
قائم مقام گیتی پسند در خصوص صحبتهای سرمربی تیم پیرامون جذب بازیکن برزیلی گفت: قطعا بازیکنی خواهیم گرفت که سال قبل در هیچکدام از تیم های لیگ برتر بازی نکرده و منتظر اعلام سرمربی تیم مان هستیم تا بازیکن مدنظر را به ما اعلام کنند تا ما وارد مذاکره شویم