به گزارش پایگاه خبری باشگاه و به نقل از تسنیم ، مورنو بازیکن برزیلی تیم گیتی‌پسند در مصاحبه‌ای گفته بود که عراقی‌زاده به او اعلام کرده باشگاه گیتی‌پسند به تعهدات مالی خود نسبت به مورنو عمل نکرده و او قصد دارد به فیفا شکایت کند. این بازیکن همچنین گفته که برای فصل آینده به او نیاز دارد و مورنو اکنون فصل نقل و انتقالات برزیل را از دست داده است.

محمدحسین عراقی‌زاده قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند در این باره اظهار داشت: طبق قراردادی که مورنو با گیتی‌پسند داشت، باشگاه تا ریال آخر تعهداتش نسبت به او عمل کرده و این بازیکن، تمام پول خود را به دلار دریافت کرده است. همه رسیدها و اسناد این پرداخت‌ها را هم داریم و در صورت شکایت مورنو، تمام این مدارک را به فیفا ارائه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه مسئولان این باشگاه از مورنو، برگه تسویه‌حساب به همراه امضا و اثر انگشت در اختیار دارد، گفت: ما به مورنو و به همه بازیکنانی که در تیم هستند، می‌گوییم اگر مربی در فصل آینده تو را انتخاب کند، با تو مذاکره خواهیم کرد، نه به اینصورت که بدون انتخاب مربی،‌ بازیکنی برگزینیم. فکر می‌کنم این‌ها بحث‌های اضافی است و جایگاه حقوقی ندارد.