به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، محمدحسین عراقی‌زاده در گفت‌وگویی، در مورد وضعیت تیم گیتی‌پسند و انتخاب سرمربی این تیم گفت:قبل از عید و با نظر هیأت مدیره باشگاه با توجه به اینکه قرارداد رضا لک در پایان لیگ به اتمام رسیده بود، به دنبال سرمربی جدیدی بودیم که دارای خصوصیاتی همچون سابقه حضور در بازی‌های آسیایی باشد.

وی افزود: در ابتدا هیأت مدیره به دنبال دو سرمربی خارجی بود که به دلایلی حضور این دو سرمربی به نتیجه نرسید و در مرحله بعد، گزینه‌های داخلی را مورد بررسی قرار دادیم. در آخر، هیأت مدیره به این نتیجه رسید که مربی ایرانی جذب کنیم و خواستار برنامه‌های حسین شمس و علی افضل و همچنین مربی فصل قبل خود رضا لک شدند،که بعد از بررسی کلیه برنامه ها و بحث تبادل میان اعضاء در سه جلسه هیأت مدیره با اکثریت قاطع تصمیم گرفته شد که علی افضل را به عنوان سرمربی این تیم معرفی کنیم.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند همچنین در مورد وضعیت بودجه این تیم گفت: از طرف هیأت مدیره و در جلسه‌های مکرری که برگزار شد، وضعیت بودجه براساس دو آیتم بسته شد، یکی بازی‌های لیگ برتر و دیگری جام باشگاه‌های آسیا.

وی همچنین در مورد صحبت‌هایی که در مورد حضور شمس در کنار علی افضل به عنوان مدیر فنی گفت:‌اصلاً چنین چیزی صحت ندارد، ما در این مدت فقط به دنبال انتخاب سرمربی تیم بودیم.

وی همچنین در مورد شایعاتی که در حال حاضر مطرح شده که با رفتن لک اکثر بازیکنان این تیم جدا می‌شوند، گفت: البته در برنامه‌هایی که علی افضل به باشگاه داده، خواستار حفظ اکثر بازیکنان فصل قبل این تیم شده و از باشگاه خواسته که قرارداشان را در صورت امکان تمدید کنند. البته بازیکنان ما بازیکنان بزرگ و حرفه ای هستد و برای تیم خیلی زحمت کشیدند.

قائم مقام گیتی پسند تاکید کرد: لک در مدت یک و نیم سال که با ما قرارداد داشت، زحمات فراوانی برای این باشگاه کشیده که نمونه آن قهرمانی در لیگ برتر است.
منبع: فارس