به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، محمد‌حسین عراقی‌زاده در گفتگویی با خبرنگار ایمنا در مورد زمان برگزاری جلسه هیأت مدیره باشگاه گیتی‌پسند اظهار کرد: بخاطر تعطیلات نوروز این جلسه با تأخیر برگزار می‌شود اما به دنبال زمان مناسب هستیم تا این جلسه را در اصفهان و یا در تهران برگزار کنیم.
وی ادامه داد: سعی می‌کنیم تا پایان فروردین ماه این جلسه را برگزار کنیم تا هم تکلیف بودجه و هم تکلیف انتخاب سرمربی مشخص شود و بعد از آن به سرعت اقدامات نهایی را انجام دهیم.
قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند در پاسخ به این سوال که گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتسال گیتی‌پسند چه کسانی هستند بیان کرد: دو گزینه خارجی برای انتخاب سرمربی داشتیم که یکی از آنها مارکوس سوراتو و دیگری خوزه ماریو پازوس بود. در تعطیلات با این دو نفر مذاکره کردیم و در نهایت سوراتو که سابقه سرمربی‌گری در تیم ملی برزیل را دارد، هم اکنون در یکی از باشگاه‌های امارات فعالیت می‌کند که چهار ماه از قرارداد این سرمربی باقی مانده و ما نیز مذاکره با سوراتو را ادامه ندادیم.
وی ادامه داد: پازوس مدتی سرمربی تیم چونبوری تایلند بود و پس از آن هدایت تیم ملی ازبکستان را به عهده گرفت و ما در این مدت که با او مذاکره کردیم، زمان زودتری را برای تعیین تکلیفش می‌خواست اما به پازوس گفتیم تا آخر فروردین ماه تکلیفش مشخص می‌شود که در نهایت صبر نکرد و با تیم ملی تایلند قرارداد بست.
عراقی زاده در خصوص گزینه‌های داخلی برای انتخاب سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند توضیح داد: چهار گزینه را برای انتخاب سرمربی درنظر گرفتیم و از آنها برنامه خواستیم که تا کنون سه نفر از آنها به ما برنامه دادند و رضا لک هم برنامه خودش را به ما ارائه داده است.
وی افزود: قرارداد گیتی‌پسند با رضا لک تا پایان فصل 1395 بود و برنامه‌های این سرمربی را در جلسه هیأت مدیره بررسی خواهیم کرد. اعضای هیأت مدیره برنامه های این چهار گزینه را می بینند و کسی که بتواند بیشتر به باشگاه‌ گیتی‌پسند کمک کند را انتخاب می کنند. کسانی را که به عنوان گزینه‌های سرمربی‌گری انتخاب کردیم از مربیان بزرگ کشور هستند اما الان نمی توانم اسم سه نفر دیگر را بگویم. نام لک را هم بردم بخاطر اینکه خودش از قبل اعلام کرده بود که ما از او برنامه خواسته‌ایم.
قائم مقام باشگاه گیتی پسند گفت: پس از اینکه سرمربی را انتخاب کردیم، وی باید کادر فنی و بازیکنان پیشنهادی را به باشگاه اعلام کند و بعد از آن ما وارد مذاکره با بازیکنان مورد نظر می‌شویم.
وی در مورد آخرین وضعیت مهدی جاوید اظهار کرد: قرارداد این بازیکن با باشگاه گیتی‌پسند تمام شده و اگر سرمربی آینده تیم، این بازیکن را بخواهد قطعاً روی این مسئله فکر می‌کنیم اما اول باید سرمربی را انتخاب کنیم.
عراقی زاده در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده مسابقات تیم گیتی‌پسند در سالن پیروزی برگزار می‌شود و یا از سالن 25 آبان نیز استفاده می‌کنید بیان داشت: به خاطر اینکه کف‌پوش سالن باید برای تاکتیک‌های سرمربی و بازی کردن بازیکنان مناسب باشد، چند سالن را به کادر فنی معرفی می‌کنیم که سالن‌های پیروزی، نقش‌جهان و یک سالن دیگر در خیابان امام خمینی، جزو پیشنهاد‌های ما به کادر فنی است.
وی ادامه داد: باید صبر کنیم و ببینیم کادر فنی و بازیکنان تیم به چه نتیجه‌ای می رسند و قصد بازی کردن در کدام سالن را دارند تا ما نیز با همان سالن قرارداد ببندیم.