به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، محمدحسین عراقی زاده درخصوص دیدار حساس این تیم از هفته بیست و پنجم در اهواز گفت: بازی با حفاری نیز مانند دیگر دیدارهای 24 هفته گذشته است و این بازی سه امتیاز بیشتر ندارد. وی گفت: مسائل فنی و تاکتیک تیمی در مقابل حفاری به من ارتباطی ندارد و سرمربی تیم همچون گذشته برنامه ریزی و اجرا می کند و قطعا با توجه به محرومین و مصدومین بهترین تصمیم فنی را اتخاذ خواهد کرد.
قائم مقام گیتی پسند گفت: درخصوص حساسیت حواشی دیدار ، هم برگزاری بازی بعهده سازمان لیگ و نظارت آن هم با نماینده فدراسیون می باشد که قطعا شرایط برگزاری اگر مهیا نباشد آقایان اعلام و تصمیم گیری می کنند/
وی افزود : شنیده های ما حکایت از آن دارد که کمیته انضباطی و ارکان دیگر فدراسیون نماینده های ویژه ای برای این دیدار اعزام خواهند کرد که بصورت مستقیم نظارت بر روند دیدار داشته باشند.
عراقی زاده گفت: قطعا با 4 یا 5 مامور و صرفا نیروهای حراست شرکت نفت نمیتوان این بازی را اداره کرد و امنیت دیدار باید تامین گردد.
قائم مقام گیتی پسند در خصوص مهدی جاوید گفت: مهدی جاوید دراختیار باشگاه است و فردا چهارشنبه وقت جلسه وی با مدیر امور حقوقی و انضباطی باشگاه است تا به روند پرونده وی رسیدگی کند.