به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند درخصوص دیدار این تیم و مس سونگون گفت : بازی از لحاظ فنی یک دیدار خوب و درگیرانه و فیزیکی بود که شروع خوب مس و سه گل خوردن بازیکنان ما در شش دقیقه ابندایی تمرکز بچه های ما را بهم ریخت و نهایتا بازی را واگذار کردیم.
عراقی زاده گفت: باخت هم جزئی از بازیست و قرار نیست گیتی پسند همیشه برنده باشد چون همه تیمها تلاش می کنند و مهم درس گرفتن بچه های ما از این باخت است .
وی گفت: من به همه بازیکنان ، سرمربی و کادر تیمم خسته نباشید میگویم بخاطر تلاشی که دیروز در این دیدار از خود نشان دادند و همچنان با اختلاف شش امتیاز در صدر جدول قرار دارند.
قائم مقام گیتی پسند گفت: اگر تلاش های اعضاء تیم بازیکنان و کادر نبود قطعا در صدر جدول نبودیم.
وی گفت: در نیمه اول دیدار تعداد اندکی در پشت نیمکت ما فحاشی کردند که با درایت نماینده فدراسیون در نیمه دوم از این کار آنان جلوگیری بعمل آورد.
عراقی زاده گفت: به بازیهای بعدی بسیار امیدواریم و انشاالله جشن قهرمانی را در حضور مردم اصفهان خواهیم گرفت.
وی درپایان درخصوص داوری دیدار دیروز نیز گفت: داوری مشکل خاصی نداشت و امسال شاهد قضاوتهای بهتری نسبت به سالهای قبل بوده ایم که از کمیته داوران و دپارتمان داوری فوتسال و شخص آقای نظری تشکر می کنیم همچنین عوامل اجرایی کمیته فوتسال و نمایندگان فدراسیون نیز دیروز در جمع کردن حواشی کار را به خوبی مدیریت نمودند.